به‌کارگیری ظرفیت شرکت‌های ماموریتی با جدیت دنبال می‌شود

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: فرصت‌های موجود در شرکت‌های ماموریتی را باید به درستی شناسایی و برنامه اصولی برای پیشرفت و تحول در شرکت‌ها طراحی کنیم. تعامل بین شرکت‌های تابعه تأمین‌اجتماعی باید شکل گیرد و در امور پژوهشی، نظارتی و رسانه‌ای شرکت‌ها باید با یکدیگر همکاری کنند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، میرهاشم موسوی در جلسه‌ای با مدیران شرکت‌های ماموریتی تابعه سازمان تأمین‌اجتماعی اظهار داشت: عملکرد شرکت‌های ماموریتی را باید به دقت بررسی کنیم. ارزیابی دقیق از وضع موجود، تحلیل شرایط گذشته و طراحی برنامه آینده باید توسط مدیریت شرکت‌ها در اسرع وقت انجام شود تا تصویر روشنی از شرکت‌های ماموریتی داشته باشیم. در صورتی که در گذشته تخلف یا قصوری صورت گرفته، پیگیری قانونی باید با جدیت انجام شود.

موسوی گفت: شرکت‌های ماموریتی برای انجام فعالیت‌های تعریف شده مشخص، با هزینه کمتر و سرعت و کیفیت بالاتر ایجاد شده‌اند که باید برای هر یک از شرکت‌های ماموریتی، ارزیابی و مقایسه دقیقی از میزان موفقیت شرکت‌ها در تحقق این هدف داشته باشیم. منتظر اقدامات تحولی و جهشی در شرکت‌های ماموریتی هستیم و امیدواریم گام‌های اساسی برای ارتقاء خدمات در این شرکت‌ها برداریم.

وی بیان داشت: موضوع دیگری که باید با جدیت مورد توجه قرار گیرد، این است که شرکت‌ها از ورود به مسائل حاشیه‌ای پرهیز کنند و فعالیت‌های این شرکت‌ها را مطابق با شاخص‌هایی که از ابتدای کار در سازمان اعلام کرده‌ایم، پیش ببرند. در شرکت‌ها نیز باید این معیارها مورد توجه باشد و برنامه‌های کلان شرکت‌ها در چارچوب گفتمان انقلابی طراحی و اجرا شود. شاخصه‌هایی همچون جذب افراد متعهد، کارآمد و متخصص از مهم‌ترین مسائلی است که باید در شرکت‌های ماموریتی مورد توجه باشد. تعهد و تخصص در کنار هم در بین نیروهای انقلاب وجود دارد و نیروی انقلابی به معنی نیروی متخصص است. ایجاد دوگانه متخصص و متعهد فریب دشمن است و می‌خواهند انقلابیون را غیرمتخصص معرفی کنند. ما در چارچوب گفتمان انقلابی هرآنچه گرفته‌ایم را عمل می‌کنیم. پیوستگی بین نظریه و عمل از مسائل مهم گفتمان انقلابی است که می‌تواند باعث تغییر رویکرد در جامعه شود.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: فرصت‌ها و ظرفیت‌های ارزشمندی در شرکت‌های ماموریتی وجود دارد. فرصت‌های موجود در شرکت‌ها را باید به درستی شناسایی و برنامه اصولی برای پیشرفت و تحول در شرکت‌ها طراحی کنیم. تعامل بین بخشی از مسائل مهم سازمان تأمین‌اجتماعی است و باید ارتباطی هم‌افزا بین شرکت‌های درون مجموعه انجام شود. در امور پژوهشی، نظارتی و رسانه‌ای جا دارد که شرکت‌ها با یکدیگر هماهنگ باشند و همکاری موثر شکل بگیرد.

در این جلسه مدیران عامل شرکت‌های ماموریتی تابعه سازمان تأمین اجتماعی نیز به بیان گزارشی از وضعیت گذشته و فعلی این شرکت‌ها و همچنین برنامه‌های در دست اقدام پرداختند.

کد خبر: 50962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =