ابلاغ بودجه مراکز درمانی تامین‌اجتماعی البرز

جلسه ابلاغ بودجه مراکز تحت پوشش مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز با حضور مدیر درمان، معاونان، روسای ادارات و روسای مراکز درمانی تامین اجتماعی استان البرز روز سه شنبه در محل سالن کنفرانس مدیریت درمان تامین اجتماعی این استان برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز، در این جلسه دکتر داریوش طاهرخانی، مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز با تاکید بر تفاوت و اهمیت تعریف مفهومی تخصیص و مصوب اعتبارات اظهار داشت: ستاد مدیریت درمان وظیفه پشتیبانی و همراهی مراکز درمانی در انجام وظیفه خدمت رسانی به بیمه شدگان را بر عهده دارد و روسای مراکز باید توجه داشته باشند که بودجه مصوب با بودجه تخصیصی متفاوت بوده و لازم است مسئولان مراکز مدیریت مناسب هزینه‌ها را تا سقف بودجه تخصیصی مورد نظر قرار دهند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز افزود: مسائل مهمی است که همواره باید مورد توجه مسئولان مراکز درمانی قرار گیرد از آن جمله؛ تامین به موقع دارو که همواره باید در دستور کار مسئولان مراکز درمانی باشد. لزوم شناسایی کمبودها و داروهای مازاد و اقدام به موقع، همچنین پیگیری از استان‌ها و ارائه گزارش فصلی از وضعیت تعدادی داروها به مدیریت استان و تحویل تجهیزات محافظتی همکاران به صورت ماهیانه.

در ادامه جلسه حسین خازنه، رئیس اداره برنامه و بودجه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان توجه به برنامه عملیاتی و مورد توجه قرار دادن تامین اعتبار قبل از انجام هر هزینه‌ای را خواستار شد.

در ادامه این جلسه پس از بیان مسائل و مطالب مرتبط با بودجه ابلاغی استان مصوبات بودجه ۱۴۰۱  مراکز درمانی به روسای مراکز درمان استان ابلاغ شد.

کد خبر: 51089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =