برگزاری شورای منطقه‌ای مدیران درمان منطقه ۲

شورای منطقه‌ای مدیران درمان منطقه دو در اداره کل درمان استان تهران برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل درمان تامین اجتماعی استان تهران، شورای منطقه‌ای مدیران درمان منطقه دو با حضور مدیرکل درمان استان تهران، معاونان و جمعی از مسئولان این اداره‌کل و مدیران درمان عضو شورای منطقه دو در اداره‌کل درمان استان تهران برگزار شد.

در این جلسه، دکتر بابک عدلی مدیرکل درمان تامین‌اجتماعی استان تهران، برگزاری چنین جلساتی را برای بررسی و تبادل نظر رفع مشکلات موجود در حوزه درمان بسیار موثر دانست.

وی افزود: حاصل این جلسات ارائه راهکارهای ارزشمند و مناسب است که می‌تواند در جهت استفاده در برنامه‌ریزی‌های کشوری در حیطه درمان، مفید واقع شود و خدمت‌رسانی بهتر را برای بیمه‌شدگان میسر کند.

در این جلسه همچنین دکتر پرهیزگار معاون خدمات درمانی و عسکری معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره‌کل برگزاری این جلسه را فرصت مناسبی برای حل مسائل و مشکلات موجود در استان‌ها دانستند و به بیان اهم چالش‌های موجود در بخش درمان استان تهران پرداخته و برخی راهکارهای لازم در این زمینه را ارائه دادند.

در ادامه مدیران درمان عضو شورای منطقه دو نیز ضمن تاکید بر مفید و ارزنده بودن جلسات شورای مناطق، استفاده از نتایج این هم‌اندیشی را که حاصل هم‌افزایی مدیران در جهت حل مسائل و مشکلات است، در تصمیم گیری‌ها و پویایی سازمان بسیار ارزنده دانسته و به بیان چالش‌های موجود در استان خود پرداختند.

لازم به ذکر است، مهمترین عناوین قید شده در این جلسه در خصوص ضرورت وجود نیروی انسانی متخصص، لزوم جذب نیروهای تخصصی، نیاز به توزیع عادلانه امکانات و خدمات تشخیصی-درمانی در سطح استان و مباحث مرتبط با  تجهیزات پزشکی و ضرورت توجه به کیفیت این کالاها در تشخیص و درمان بیماران بود.

در پایان جلسه شورای مدیران درمان منطقه ۲ کشور، دکتر عدلی ضمن جمع‌بندی مطالب بر لزوم حفظ منافع سازمان در کلیه تصمیم گیری‌ها و ارائه هر چه کامل‌تر خدمات شایسته به بیمه شدگان، ضرورت نظارت و پایش عملکرد میدانی مراکز درمانی در جهت بالا بردن سطح کیفیت ارائه خدمات و همچنین لزوم افزایش تعامل با شرکای سازمان در جهت افزایش رضایتمندی ایشان تاکید کردند.

خاطرنشان می‌شود؛ شورای منطقه ۲ مدیران درمان سازمان تامین اجتماعی شامل استان‌های تهران، البرز، قزوین، مازندران، گلستان و سمنان است.

کد خبر: 51105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 4 =