تجلیل از دختران شهدای دفاع مقدس قزوین

مدیردرمان تامین‌اجتماعی استان قزوین به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر با دختران شهدای دفاع مقدس دیدار و از آن‌ها تجلیل کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قزوین، صبح امروز مدیردرمان تامین‌اجتماعی استان قزوین و مدیرکل بانوان استانداری قزوین به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) در دیداری صمیمانه با فرزندان دختر شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس در مجموعه مدیریت درمان گفت‌وگو کردند.

دکتر محسن شمس الدینی مقدم، مدیر درمان استان قزوین ضمن تاکید بر اهمیت فرهنگ شهادت طلبی در جامعه گفت: فقدان پدر برای هر فرزندی سخت و طاقت فرسا است؛ ولی برای دختران شهید به جهت شرایط سخت زمان جنگ و پس از آن به مراتب دشوارتر بوده است.

وی عملکرد فرزندان ایثارگر، جانبازان و شهدای دستگاه‌های اجرایی را اثر بخش و مثبت ارزیابی کرد و گفت: رفتار، اخلاق و منش فرزندان جامعه ایثارگران و شهدا باید برای همه الگو باشد و باید فرهنگ ایثار وشهادت را در زندگی سرلوحه خود قرار دهیم.

شمس‌الدینی ادامه داد: در آن زمان پدران شما از مرز و بوم این سرزمین دفاع کردند و شما نیز به عنوان دختران آنها در جبهه خدمت به مردم که همانا  ارائه خدمات درمانی مناسب است، گام بر می‌دارید.

مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری قزوین ضمن تشکر از تشکیل این جلسه اظهار داشت: نماینده امور ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی باید فردی مطلع و پیگیر باشد تا بتواند مطالبات، درخواست‌ها و دغدغه‌های خانواده ایثارگران را به جدیت پیگیری نماید.

دکتر کبری علیخانی فرزند شهید علیخانی ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت جامعه ایثارگران برای تسری فرهنگ ایثارگری در جامعه گفت: عدم اجرای قوانین نظام جامع ایثارگری توسط برخی نهادها و دستگاه‌های اجرایی به ویژه سنوات ارفاقی بازنشستگی فرزندان شاهد و ایثارگر باید به صورت جدی پیگیری شود.

در پایان این مراسم با اهدای شاخه گل از زحمات و خدمات دختران شهید مجموعه این مدیریت تقدیر شد.

کد خبر: 51157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =