آماده خدمت‌رسانی به بیمه شدگان و کارگران ساختمانی مشمول قانون در حادثه متروپل هستیم

سرپرست تامین اجتماعی استان خوزستان گفت: با تمام قوا آماده خدمت رسانی به بیمه شدگان و کارگران ساختمانی مشمول قانون در حادثه متروپل هستیم.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی استان خوزستان؛ عبدالرضا روشنی سرپرست تامین اجتماعی استان خوزستان در جمع خبرنگاران حاضر در ساختمان متروپل آبادان گفت: ضمن تسلیت به مردم شریف آبادان و خانواده‌های مصیبت دیده در این حادثه، سازمان تأمین اجتماعی در راستای اجرای رسالت‌هایی که بر عهده دارد در خصوص حمایت از مجموعه بیمه شدگانی که در حادثه متروپل صدمه دیدند، اعلام آمادگی می‌کند.

روشنی با اشاره به اینکه شعبه یک و دو تامین اجتماعی آبادان آماده ارائه خدمات به کارگران ساختمانی (خویش پرداز یا مشمول قانون کار) و دیگر بیمه شدگانی که احیاناً در این حادثه آسیب دیده‌اند، خواهد بود، افزود: هنوز آمار یا لیست دقیقی از آنها به دست ما نرسیده، است.

وی ادامه داد: در راستای حمایت از بیمه شدگانی که خدایی نکرده جان خود را در این حادثه از دست داده‌اند، به منظور حمایت از معیشت خانواده‌های آنها و بر اساس قوانین و مقررات سازمان تأمین اجتماعی، با آمادگی کامل پیگیر پرونده‌های آنها خواهیم بود.

روشنی در انتها افزود: در خصوص برقراری بیمه بیکاری برای کسانی که مشمول قانون کار بودند، آن تعداد بیمه شدگانی که در این حادثه تلخ به صورت مستقیم آسیب دیده‌اند و یا کسبه‌ای که وضعیت اشتغال آنها به دلیل اجرای عملیات آواربرداری و رفع صدمات ساختمان متروپل صدمه دیده و کسب و کارشان تعطیل شده است نیز مورد حمایت قرار می‌گیرند.

مدیر کل تامین اجتماعی خوزستان گفت: این افراد باید شناسایی و در اداره کار مراحل قانونی را پشت سر بگذارند و پس از آن به اداره تأمین اجتماعی مراجعه کنند. با تمام امکانات در راستای ارائه خدمت به آنها و کاهش آلام و درد مردم آبادان آماده همکاری هستیم.

کد خبر: 51161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =