برگزاری نشست هم اندیشی مدیریت درمان کردستان با شرکای اجتماعی

در راستای تعامل با شرکای اجتماعی نشست هم‌اندیشی با حضور دکتر شیرزاد قادرپور اقدم مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کردستان و شرکای اجتماعی و تشکلات کارگری و کارفرمایی برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی و امورفرهنگی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان کردستان، جلسه هم‌اندیشی مدیر درمان با شرکای اجتماعی شامل رؤسای کانون‌های بازنشستگان استان، کارفرمایان، کارگران ساختمانی و صنعت ساختمان، شورای اسلامی کار و دبیر اجرایی خانه کارگر صبح روز یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ در محل آمفی تئاتر مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان کردستان برگزار شد.

در این جلسه پس از تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید و پخش سرودمقدس  جمهوری اسلامی ایران قادرپور اقدم ضمن خیر مقدم به حاضران در جلسه گزارشی از عملکرد مدیریت درمان ارائه کرد و گفت: با وجود اینکه وزارت بهداشت متولی اصلی درمان در کشور و استان به شمار می‌رود، اما مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان همیشه در کنار وزارت بهداشت به قشر عظیمی از بیمه شده‌ها با وجود امکانات کم، خدمات بیش از حد انتظار ارائه می‌کند.

وی افزود: حتی در زمان شیوع کرونا بیش از ۸۰ درصد ظرفیت بیمارستان‌های تأمین اجتماعی سنندج و سقز در اختیار بیماران کرونایی قرارگرفت.

مدیردرمان تامین‌اجتماعی استان قم ضمن اشاره به برگزاری آزمون استخدامی و افتتاح درمانگاه دیواندره، از پایان کار طرح توسعه حدود ۳۱۰۰ متری بیمارستان سقز خبر داد و افزود: با افتتاح طرح توسعه بیمارستان سقز بسیاری از مشکلات این بیمارستان ازجمله بخش نوزادان حل خواهد شد.

قادرپور اقدم همچنین به اختصاص زمین مناسب به درمانگاه دهگلان ازسوی فرماندار و شورای شهر دهگلان اشاره کرد و از پیگیری احداث این درمانگاه خبر داد.

وی افزود: درمانگاه تخصصی بیمارستان سنندج نیز در مرحله طراحی و واگذاری به پیمانکار (شرکت خانه سازی) قرار دارد و پیگیری لازم برای دوشیفت کردن درمانگاه مریوان نیز ادامه دارد.

قادرپور اقدم اظهار کرد: یکی از مشکلات اصلی مدیریت درمان عدم همکاری دانشگاه علوم پزشکی در خصوص فعالیت متخصصان از جمله رادیولوژی در مراکز ملکی است و امید است این مشکل با همدلی و مساعدت تشکل‌های اجتماعی برطرف شود.

در ادامه این جلسه، نمایندگان تشکل‌های اجتماعی ضمن تشکر از ارائه خدمات مطلوب به بیمه شده‌ها، نظرات و خواسته‌های جامعه کارگری از درمان تامین اجتماعی را مطرح کردند که رؤسای واحدها و کارشناسان تامین‌اجتماعی به سوال‌های آنان پاسخ دادند.

این جلسه با جمع بندی مباحث مطرح شده از سوی قادرپور اقدم پایان یافت.                           

کد خبر: 51175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =