ارائه روزانه ۱۷ هزار خدمت درمانی در مراکز ملکی

دومین جلسه هم اندیشی شوراهای اسلامی کار با حضور مدیردرمان تامین‌اجتماعی لرستان در شرکت فرآلیاژ ازنا لرستان تشکیل و در این جلسه خدمات درمانی تامین‌اجتماعی تشریح شد.  

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره روابط عمومی و امور فرهنگی مدیریت درمان لرستان، مدیر درمان استان در جلسه هم‌اندیشی شوراهای اسلامی کار ضمن قدردانی از زحمات بی‌شائبه قشر کارگری به تشریح وضعیت مراکز درمانی استان و ارائه خدمات مورد نیاز بیمه شدگان پرداخت.

دکتر رامین منظمی مطلق، عنوان کرد: مدیریت درمان استان با ۱۲ مرکز درمانی شامل ۳ بیمارستان، ۳ پلی کلینیک شبانه روزی و ۶ درمانگاه تخصصی و عمومی همواره کوشیده است تا با عزم جدی در ارائه خدمات درمانی مورد نیاز مراجعه کننده‌ها و بیمه شدگان عزیز گام بردارد و رضایت‌مندی آنان را جلب کند؛ خوشبختانه تاکنون هم در این امر موفق بوده است.

مدیر درمان لرستان افزود: روزانه ۱۷ هزار مورد خدمت به بیمه شدگان در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان لرستان ارائه می‌شود.

منظمی مطلق همچنین در این جلسه به مسائل و مشکلات مطرح شده توسط دبیران شوراهای کارگری و اعضای هیات مدیره این شوراها رسیدگی کرده و به سوال‌های مطرح شده پاسخ داد.

مدیر درمان لرستان در پایان جلسه از بخش‌های مختلف شرکت فرآلیاژ بازدید کرد.

کد خبر: 51221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =