توسعه خدمات درمانی با بهینه‌سازی منابع و مصارف

مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان تامین اجتماعی در بازدید از بیمارستان فارابی مشهد با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در جهت خدمت به بیمه شدگان افزود: در شرایط کنونی کشور همه باید با همدلی و دلسوزی تمام تلاش و همت خود را صرف خدمت به مردم کنیم.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، امیرمصطفی حقانی مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان تامین اجتماعی در این بازدید خاطرنشان کرد: با بهینه‌سازی منابع و مصارف می‌توانیم خدمات درمانی را توسعه دهیم و ضمن صیانت از منابع بیمه شدگان از هرگونه حیف و میل اموال جلوگیری کنیم.

دکتر رضازاده مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی نیز در سخنان کوتاهی اظهار داشت: استان خراسان رضوی به لحاظ جایگاه معنوی و علمی پذیرای بیماران زیادی از استان‌های همجوار همچون خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان و سیستان و بلوچستان است و هرگونه توسعه کمی و کیفی در این استان علاوه بر بیمه شدگان استان خراسان رضوی، بیمه شدگان استان‌های مذکور نیز از آن بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان تامین اجتماعی همچنین با حضور در بخش‌های مختلف بیمارستان فارابی از نزدیک با همکاران و بیماران گفت‌وگو کرد.

شایان ذکر است حقانی، به نمایندگی از میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در مراسم و داع با پیکر مرحوم حسین امانی پرستار شاغل در بیمارستان فارابی مشهد شرکت کرده بود.

کد خبر: 51327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =