تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان سازمان تأمین‌ اجتماعی با امام خمینی (ره)

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در نخستین روز از هفته تأمین‌اجتماعی (۲۰ تا ۲۶ تیر ماه) به همراه جمعی از مدیران و کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی، با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی «میرهاشم موسوی» مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی و مدیران و کارکنان این سازمان در این مراسم، ضمن اهدای تاج گل، قرائت فاتحه و زیارتنامه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی، با آرمان‌های والای امام خمینی (ره) و شهدا تجدید پیمان کردند.

براساس این گزارش برنامه‌های گرامیداشت هفته تأمین‌اجتماعی از صبح روز ۲۰ تیر ماه با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران و کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی در مرقد مطهر امام خمینی (ره) آغاز شد. هفته تأمین‌اجتماعی در سال جاری به سبب تقارن با دو عید بزرگ مسلمانان – عید قربان و عید غدیر – و نیز ابلاغ سیاست‌های کلان تأمین‌اجتماعی از سوی مقام معظم رهبری در ابتدای سال، با محوریت این سیاست‌ها برگزار خواهد شد.

در طی این هفته، برنامه‌های متنوعی نظیر افتتاح پروژه‌های بیمه‌ای و درمانی، بازدید از مراکز صنعتی و درمانی، نشست هم‌اندیشی با محوریت سیاست‌های کلی تأمین‌اجتماعی ابلاغی مقام معظم رهبری، برپایی میزهای خدمت، پاسخگویی مستقیم مسئولان سازمان در مرکز ۱۴۲۰، دیدار با شرکای اجتماعی، حضور در رسانه‌ها و تبیین مسائل و خدمات سازمان اجرا خواهد شد.

کد خبر: 51720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =