آماده از سرگیری بستری بیماران "کرونا" هستیم

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: چنانچه دانشگاه علوم پزشکی اعلام نیاز کند، این آمادگی را داریم که بستری بیماران کرونایی را در بیمارستان "شهدا" از سر بگیریم.

به گزارش آتیه‌آنلاین و به نقل از ایسنا، دکتر میثم حجتی‌پور، با اشاره به خیزش دوباره کرونا در کشور و به تبع آن استان کرمانشاه، افزود: چنانچه دانشگاه علوم پزشکی اعلام نیاز کند دوباره بخشی از ظرفیت بیمارستان شهدا را به صورت مجزا از سایر بخش‌ها در اختیار بیماران کرونا قرار خواهیم داد.

وی ادامه داد: اگرچه هم اکنون بستری بیماران کرونا در بیمارستان شهدا صورت نمی‌گیرد، اما خدمات سرپایی و سیتی اسکن به بیماران مشکوک به کرونا ارائه خواهد شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه از پای کار بودن حوزه درمان تامین اجتماعی در ایام بیماری کرونا در تمام دو سال و نیم گذشته یاد کرد و گفت: در ایام پیک بیماری کرونا تا نزدیک به ۵۰ تخت را به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص دادیم.

حجتی پور خاطرنشان کرد: با کاهش روند بیماری در اواخر سال گذشته، پذیرش بیماران کرونا از سه ماهه پایانی سال ۱۴۰۰ در بیمارستان شهدا متوقف شد.

وی با بیان اینکه گاهی در پیک‌های بیماری کرونا تا ۸۰ درصد ظرفیت بیمارستان شهدا به بیماران کرونا اختصاص داده می‌شد، عنوان کرد: بیش از ۳۱ هزار بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان شهدا پذیرش شدند و برای آنها سیتی اسکن انجام شد که نزدیک به ۴۲ درصد موارد مثبت بود.

 این مسئول با بیان اینکه در زمان بیماری کرونا بیش از ۳۶۰۰ نفر در بیمارستان شهدا بستری شدند، گفت: پذیرش بیماران کرونا خاص بیمه شدگان تامین اجتماعی نبود.

کد خبر: 52073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =