دکتر مصطفی فلاحی، سرپرست مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری شد

طی مراسمی و با حضور مقامات سازمانی و استانی، دکتر مصطفی فلاحی به عنوان سرپرست مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری معارفه شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، قائم مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در این مراسم ضمن قدردانی از کادر درمان سازمان که در زمان همه‌گیری کرونا خدمات شایسته‌ای ارائه دادند، گفت: با ابلاغ سیاستهای‌کلی تأمین اجتماعی جهت‌گیری درست سیاستها حائز اهمیت خواهد بود. سیاست‌ها با جهت‌گیری‌های درست به نتیجه می‌رسند.

دکتر حسن‌خانلو در ادامه گفت: اولین گام برای اجرای سیاست‌های تأمین اجتماعی فهم درست از آن است و مسئولین و مردم و شرکاء اجتماعی باید از این سیاستها به درک مشترکی دست یابند و حقوق یکدیگر را شناسایی کنیم.  موضوع مهم دیگر در سیاستهای ابلاغ شده تأمین اجتماعی توجه به قشر محروم جامعه است.
وی ادامه داد: اکنون که الگو مشخص است و خداوند هم راه را نشان داده است باید مدیریت کرد و مدیریت همان گرفتن تصمیم درست است.

 در ادامه جلسه، دکتر مصطفی فلاحی، سرپرست مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری گفت: خدارا شاکریم فرصتی در اختیار ما نهاد تا در شرایط کنونی در جهت خدمت به مردم تلاش کنیم و همچنین قدردان آنان باشیم. مخاطبین سازمان اغلب از قشر محروم جامعه هستند و بعنوان سرباز موظف به ارائه خدمت مطلوب به آنها هستیم.  
در این مراسم، دکتر مصطفی فلاحی به عنوان سرپرست مدیریت درمان استان چهارمحال و بختیاری معرفی و از خدمات دکتر محمود فروزنده، مدیر درمان سابق قدردانی شد.

متن حکم سرپرست مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری از سوی دکتر میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به شرح زیر است:


با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد(ص)
نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری منصوب می‌شوید. شایسته است با سرلوحه قراردادن شعائر و اهداف دولت مردمی سیزدهم؛ از جمله عدالت‌محوری، مردم‌داری، پاکدستی، فسادستیزی و قانون‌مداری، در تحقق مأموریت‌ها و الزامات بخش درمان به شرح ذیل همت گمارید:
- تمرکز راهبردی بر مسائل درمان بیمه‌شدگان و پاسخگویی به نیازهای درمانی استان.
- تقویت منطق فنی و کارشناسی مدیریت درمان استان در مواجهه و تعامل با بخش‌های دیگر حوزه سلامت.
- تلاش در جهت جلب رضایت و اعتماد مردم شریف استان چهارمحال و بختیاری با رفع موانع اداری و سازمانی و تعامل مستمر با افکار عمومی از طریق کارآمدی، پاسخگویی و شفافیت در تأمین اجتماعی
- توسعه فرهنگ خدمت‌محوری به ذینفعان با سرلوحه قرار دادن اخلاق دینی در سازمان، حسن رفتار با مراجعین، همکاران و شرکای اجتماعی
- توجه ویژه به برنامه‌محوری و تلاش در جهت تحقق برنامه‌های تحولی در ارائه خدمات درمانی و عملیاتی نمودن آن در سطح استان(نظام ارجاع، سطح‌بندی خدمات، خرید راهبردی خدمات، صیانت مالی بیمه‌شدگان در درمان و...)
-تمرکز راهبردی بر استفاده از روش‌های نوین در خدمت‌رسانی به مردم با رویکرد تحقق تأمین اجتماعی هوشمند در حوزه درمان
-استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و سرمایه‌های انسانی متعهد و متخصص و لزوم شایسته گزینی در انتصابات.
- رعایت دقیق قوانین و مقررات، آیین نامه‌ها، ضوابط، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های جاری.
امید است با اتکال به خداوند متعال و در سایه عنایات معصومین علیهم السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی، در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.

کد خبر: 52157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =