جشن اشتغال ۳۶۰ نفر جدید در شرکت ایران ترانسفو

همزمان با سفر یکروه وزیر کشور به استان زنجان، جشن اشتغال ۳۶۰ نفری نیروی جدید در گروه صنعتی شرکت ایران ترانسفو برگزارشد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان، احمد وحیدی، وزیر کشور، در برنامه سفر یکروزه به استان زنجان در مراسم آغاز به کار و جشن اشتغال ۳۶۰ نفر نیروی جدید الورود در گروه صنعتی ایران ترانسفو، با اشاره ارزش و اهمیت تولید انرژی برق در دنیای صنعت و تکنولوژی، اظهارداشت: نقش اشتغال، تولید انرژی و انتقال انرژی با تولید دستگاههای ترانسفورماتور از سوی این نیروی کار این مجموعه اقدام بسیار ارزشمند در راستای کیفیت بخشی در زندگی روز مره مردم است.

وحیدی، با بیان اهمیت نقش گروه صنعتی ایران ترانسفو، در عرصه ایجاد اشتغال، تولید و صادرات کشور را با مشارکت نیروی انسانی، به عنوان سبقت گیرندگان در تولید و صنعت ایران و استان برشمرد و ادامه داد: گروه صنعتی ایران ترانسفو، در توسعه صنعت برق کشور بعنوان شتاب دهندگان صنعت برق کشور محسوب می شوند.

وزیر کشور، با اشاره به ترسیم اهداف بلند مدت برای گروه صنعتی ایران ترانسفو زنجان، در حوزه تولید و انتقال برق و قدرت در راستای تولید و توسعه صادرات جهانی، تصریح کرد: زمینه رشد برای نیروی کار و تولید در شرکت ایران ترانسفو با ایجاد ارتقای اداری در سطح ایران و جهان مهیا است.

وحیدی، با اشاره به جایگاه مطلوب استان، در میزان نرخ اشتغال در راستای حرکت به سمت نرخ بیکاری به مرز صفر درصدی در سطح کشور، تاکید کرد: استان زنجان دارای فضای معنوی و مطلوبی برای نیروی کار است.

وزیر کشور، با اشاره به اهمیت اخلاق حرفه ای و دستمزد مطلوب در واحد های صنعتی، تولیدی استان زنجان، گفت: نیروی کار و تولید استان زنجان دارای بستر مناسب رشد وارتقا درتوسعه اقتصادی و تولید هستند.
 

کد خبر: 53614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 7 =