برگزاری دوره آموزشی ایمنی گاز طبیعی ویژه بازرسین تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد

در این دوره آموزشی احسان امیری بعنوان مدرس دوره از ابتدای حرکت گاز پس از استخراج تا رسیدن به مصرف کنندگان در منازل و مشاغل بصورت عملی توضیح داد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: به منظور آشنایی بیشتر بازرسین کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با گاز طبیعی و تجهیزات انتقال آن، یک دوره آموزشی در مرکز فنی و حرفه ای آیت الله خامنه ای با همکاری شرکت گاز استان برگزار شد.

در این دوره آموزشی احسان امیری بعنوان مدرس دوره از ابتدای حرکت گاز پس از استخراج تا رسیدن به مصرف کنندگان در منازل و مشاغل بصورت عملی توضیح داد.

امیری گاز را یک انرژی با کاربری بالا دانست و گفت: این یک موهبت الهی است که کشور ما از این انرژی مهم و کاربردی بهر مند شده است؛ همانگونه که این انرژی می تواند امکان رفاه ما را فراهم کند، به همان اندازه نیز دارای خطراتی نیز هست که در صورت عدم رعایت نکات ایمنی قطعا عواقب جبران ناپذیری خواهد داشت.

وی در مورد بوی گاز گفت: اغلب مردم فکر می کنند گاز از زمان استخراج دارای بو می باشد که این تصور اشتباه هست؛ گاز بصورت مایع هست و به منظور اینکه نشت های احتمالی شناسایی شود، به وسیله دستگاه های مخصوص بودار می شود.

در این دوره آموزشی که تمام بازرسین کار استان حضور داشتند، تمام توضیحاتی در مورد تجهیزات و قطعات، مسائل ایمنی و خطرات احتمالی از سوی مدرس عنوان شد.

دوره آموزشی ایمنی گاز طبیعی 5
دوره آموزشی ایمنی گاز طبیعی 4
دوره آموزشی ایمنی گاز طبیعی 3
دوره آموزشی ایمنی گاز طبیعی 1

کد خبر: 53618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =