ابراز خرسندی وزارت کار از ارتقاء جایگاه بازرسان کار کردستان

مدیر کل بازرسی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تماس تلفنی با مدیر کل کار کردستان، از اقدامات وی در خصوص توجه به ایمنی بازرسان کار، تهیه خودرو و تامین لوازم مورد نیاز بازرسان کار قدردانی کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان: "احمد رضا پرنده" در این تماس تلفنی از اهتمام مدیر کل کار کردستان در نصب آرم مخصوص بازرسان کار کشور بر روی خودرو بازرسی قدردانی کرد و استان کردستان را از استان های پیشرو در ارتقاء جایگاه بازرسی کار خواند.

فرزاد پیشکاری مدیر کل کار کردستان نیز با بیان اینکه توجه به بازرسان کار از بسیاری از آسیب ها و حوادث کارگری جلوگیری کرده است، حوزه بازرسی کار را از مهمترین حوزه ها در بدنه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برشمرد و گفت: هرچه بازرسان کار فعال تر، کوشاتر  و با امکانات بهتری در واحدهای تولیدی و صنعتی حضور پیدا کنند، می توانند نقش واقعی خود را در اجرای قانون کار و صیانت از اشتغال کارگران ایفا نمایند.

پیشکاری با اشاره به رسالت بازرسان کار در بحث ایمنی، بهداشت کار، حوادث کارگری و... خواستار تجهیز بیشتر و بهتر بازرسان کار از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شد.

کد خبر: 53685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =