طرح قرارداد بیمه سلامت با مطب‌های مامایی اجرایی شد

ییس اداره نظارت و ارزیابی بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت:عقد قرارداد با مطب های مامایی این استان با هدف حمایت از خانواده و جوانی جمعیت وارد مرحله اجرایی شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین و به نقل از خبرگزاری ایرنا، محمد حسین جهان تاب  اظهار داشت:با اجرایی شدن این طرح همه مطب های مامایی می توانند برای همکاری با اداره کل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد اقدام کنند.

وی بیان کرد:در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اداره کل بیمه سلامت این استان آماده عقد قرارداد با همه مطب های مامایی دارای پروانه مطب معتبر است.

رییس اداره نظارت و ارزیابی بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: تمامی ماماهای استان می توانند با ورود به سامانه الکترونیکی شرکای کاری سازمان بیمه سلامت به نشانی eservices.ihio.gov.ir/psc ضمن ثبت نام اولیه نسبت به بارگزاری پروانه معتبر خود اقدام کرده و سپس برای تکمیل فرم قراردادنامه به اداره نظارت و ارزشیابی بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد مراجعه کنند.

جهان تاب تصریح کرد: پس از ثبت نام اولیه، مدارک بارگزاری شده و درخواست ماماها توسط اداره نظارت و ارزشیابی بیمه سلامت بررسی می شود و در مرحله بعد کارشناسان نظارت برای بررسی مطب به صورت حضوری از مطب بازدید می کنند و در صورت کامل بودن مدارک و تایید مطب توسط کارشناسان این اداره کل قرارداد همکاری منعقد و ماماها می توانند به بیمه شدگان زیرپوشش سازمان بیمه سلامت خدمات رسانی کنند.

رییس اداره نظارت و ارزیابی بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: با توجه به سیاست دولت مبنی بر افزایش جمعیت، ۹۰ درصد هزینه های ناباروری در استان توسط بیمه سلامت پرداخت می شود.

جهان تاب اظهار داشت: هم اینک در بیمارستان دولتی بی بی حکیمه گچساران و شهید جلیل یاسوج این خدمات ارایه می شود.

وی افزود: در صورتی که درمان ناباروری در بیمارستان خصوصی صورت گیرد مطابق با تعرفه دولتی هزینه کرد به بیمار پرداخته می شود.

رییس اداره نظارت و ارزیابی بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: بیش از ۷۰ درصد جمعیت بیش از ۷۲۳ هزار نفری استان تحت پوشش بیمه سلامت استان هستند.

کد خبر: 53749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 7 =