دومین دوره آموزشی "طرح طبقه بندی مشاغل" در استان یزد برگزار شد

دومین دوره آموزشی "طرح طبقه بندی مشاغل" ویژه کارگاه ها و شرکت های مشمول طبقه بندی مشاغل و اعضاء کمیته های دائمی طرح در کارگاه های مشمول بصورت حضوری برگزار شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد؛ این دوره آموزشی توسط واحد آموزش اداره کل و همکاری موسسه کار و تامین اجتماعی بمدت دو روز در سالن شهید دهقان این اداره کل به صورت حضوری برگزار شد.

محمد محمدی سرپرست مدیریت روابط کار در این دوره که با حضور ۳۵ نفر از نمایندگان شرکت ها و کارخانجات استان برگزار شد، ضمن خیرمقدم به کلیه شرکت کنندگان دوره گفت: با تدابیر و سیاست هایی در نظر گرفته شده تصمیم بر آن است با همکاری کافرمایان و مدیران، سطح دانش کارکنان را در شرکت ها و کارخانجات افزایش یابد؛ آموزش در سازمان‌ نه تنها امر مهمی است، بلکه بسیار لازم و حیاتی می‌باشد.

وی آموزش را یک وظیفه اساسی در سازمان ها و یک فرآیند مداوم و همیشگی دانست و افزود: در شرکت های تولیدی و صنعتی، انسان مهم ترین عامل تولید بوده و بر اساس نوع تکنولوژی، نوع تولید فرهنگ سازمانی و مجموعه عوامل سازمانی، روابط تولیدی را شکل داده که در قالب روابط صنعتی تبلور می یابد؛ در دنیای در حال تغییر این روزها، آموزش و توسعه یک عملکرد ضروری در صنعت است.

محمدی خاطرنشان کرد: آموزش در شرکت ها و کارخانجات یکی از مهم‌ترین موارد است که غالباً در اختیار بخش منابع انسانی است. برگزاری جلسات آموزش و توسعه مناسب برای کارمندان دارای ارزش بسیار زیادی است.

در ادامه شمس السادات میروکیلی مدرس این دوره، به مواردی چون تشریح نظام ارزشیابی مشاغل، طبقه بندی مشاغل به روش امتیازی، مراحل اولیه برای ارزیابی مشاغل، نظام ارزیابی مشاغل، روش ارزشیابی مشاغل مدل مرسر، وظایف کمیته طبقه بندی مشاغل، نقش کمیته های دائمی طرح طبقه بندی مشاغل و ... اشاره کرد.

پس از اتمام دوره آموزشی، آزمون پایان دوره، با حضور نماینده اداره حراست و نماینده موسسه کار و تامین اجتماعی در یزد برگزار شد.

کد خبر: 54595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 1 =