عیادت مدیر درمان تامین اجتماعی اصفهان از حادثه دیدگان آتش سوزی

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان به اتفاق مهندس مداحی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و حاجی کاظمی مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان با حضور در بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم (ع) از حادثه دیدگان عیادت کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر محمد رجالی مدیر درمان تامین اجتماعی اصفهان ضمن عیادت از حادثه دیدگان با خانواده‌های آنها دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان در دیدار با خانواده حادثه دیدگان گفت: ابتدا موارد کم خطر و پُرخطر در بین مصدومان مشخص می‌شود و سپس بر اساس سطح سوختگی و وضعیت جسمانی، مصدومان تحت درمان قرار می‌گیرند.

وی در مورد اعزام بیماران به بیمارستان‌های دیگر گفت: در سطح کشور سه بیمارستان تخصصی سوختگی وجود دارد که بیمارستان سوانح و سوختگی امام موسی‌کاظم(ع) یکی از این بیمارستان‌های مرجع به شمار می‌رود و استانداردهای درمان به خوبی در این مرکز رعایت شده و اقدامات طبق استانداردهای جهانی انجام می‌شود.

مدیر درمان با دلجویی و اطمینال خاطر به خانواده مصدومان گفت: هزینه‌های درمان بیمه شدگان نیز به عهده سازمان تامین اجتماعی قرار دارد؛ ضمن اینکه روزانه پیگیر درمان و بهبودی حال آنها هستیم.

لازم به ذکر است روز دوشنبه ۲۱ آذر حدود ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح آتش‌سوزی مینی بوس در محور نقنه - بروجن در استان چهارمحال و بختیاری باعث مصدوم شدن هشت زن و یک مرد شد که پس از اطلاع به اورژانس، چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام و ۹ مصدوم این حادثه شامل هشت زن و یک مرد به بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم (ع) اصفهان منتقل شدند.

کد خبر: 56199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =