درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان بهار افتتاح می‌شود

افتتاح درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان بهار استان همدان یکی از برنامه‌های مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در سفر به این استان است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، بررسی فرایندهای خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان و بازنشستگان، بازدید از پروژه‌های عمرانی و دیدار و گفت‌گو با مسئولان محلی از دیگر برنامه‌های میرهاشم موسوی در بیست‌ونهمین سفر استانی وی عنوان شده است.

این سازمان هم‌اکنون نزدیک به ۵۰۰ شعبه بیمه‌ای و قریب ۳۹۰ بیمارستان و مرکز درمانی در استان‌های مختلف، برای تولید وارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی به بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارآفرینان دارد.

سفرهای استانی موسوی در راستای رویکرد دولت سیزدهم در زمینه حضور بلاواسطه میان مردم و بررسی مشکلات آنها و با هدف ارزیابی‌ مستقیم از ظرفیت‌ها، امکانات و موانع خدمت‌رسانی، بررسی و اطلاع دقیق و بهنگام از مسائل و تلاش برای رفع نواقص انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین‌اجتماعی (شستا)، معاونان بیمه‌ای و درمانی، مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات و مدیرکل امور مجلس و دولت سازمان، موسوی را در سفر به استان همدان همراهی می‌کنند.

براساس این گزارش، در جریان این سفر قرار است هر یک از معاونان و مدیران همراه مدیرعامل تأمین‌اجتماعی در سفر به مناطق مختلف استان، گزارش‌هایی را برای طرح، بررسی و تصمیم‌گیری در جلسه شورای اداری تأمین‌اجتماعی آماده کنند.

مدیرعامل تأمین اجتماعی پس از بازدید از مراکز بیمه‌ای و درمانی تأمین‌اجتماعی در شهرستان‌های رزن و کبودرآهنگ و نیز بازدید از بیمارستان تأمین‌اجتماعی آتیه در همدان، نشستی با نمایندگان شرکای اجتماعی این استان خواهد داشت.

افتتاح درمانگاه شهرستان بهار

افتتاح درمانگاه تأمین‌اجتماعی بهار یکی دیگر از برنامه‌های سفر دکتر موسوی به استان همدان است. این درمانگاه در زمینی به مساحت ۱۵۸۵ متر مربع و با زیربنای ۲۲۳۰ متر مربع در ۳ طبقه توسط شرکت خانه‌سازی ایران احداث و تجهیز شده است. شهرستان بهار در حدود ۵۵ هزار بیمه‌شده تأمین‌اجتماعی دارد.

برگزاری جلسه مشترک شورای اداری بیمه و درمان تأمین‌اجتماعی استان همدان از دیگر برنامه‌های این سفر است.

در این نشست بعد از ارائه نتایج بررسی‌های معاونان و مدیران تأمین‌اجتماعی در جریان حضور در استان و نیز بررسی مشکلات، تصمیماتی در مورد توسعه خدمات تأمین‌اجتماعی در این استان اتخاذ خواهد شد.

کد خبر: 56449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 11 =