حل مشکل اشتغال از مسیر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای

معاون وزیرکار با بیان اینکه کار در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای موجب افتخار است، افزود: این سازمان به عنوان مهم‌ترین نهاد مهارتی قطعاً می‌تواند گره گشای مشکل بیکاری جوانان باشد و کشور را از این معضل نجات دهد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، غلامحسین حسینی‌نیا، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای امروز (چهارشنبه ۱۴دی) در جمع کارکنان استان اصفهان با اشاره به نقش بی بدیل این سازمان در ایجاد و پایداری اشتغال، تلاش سرمایه‌های انسانی این مجموعه را راه‌گشای معضل بیکاری عنوان کرد.

وی با تقدیر از پیگیری‌های جدی وضعیت معیشت کارکنان ساعی و خدوم توسط وزیر کار، بیان داشت: در گذشته درآمدهای سازمان، عمومی بود و با تلاش‌های بسیار، درآمدهای سازمان اختصاصی شد و این اقدامی بسیار ارزشمند و بزرگ در کمک به دغدغه اقتصادی همکاران بوده است.

وی گفت: این سازمان در مسیر خوبی از خدمت قرار دارد و با یاری همکاران و سرمایه های انسانی، سازمان آینده ای را خواهیم ساخت تا برازنده ی هر ایرانی باشد.

حسینی‌نیا همچنین خواستار یاری همکاران کوشای سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در رسیدن به اهداف عالیه سازمان و ارائه آموزش‌های نوین متناسب با نیاز بازارکار در حال و آینده شد.

کد خبر: 56799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =