انتصاب سرپرستان مراکز درمانی تامین‌اجتماعی البرز

سرپرستان بیمارستان تامین‌اجتماعی هشتگرد و مرکز جراحی محدود و سرپایی شهید حاجی‌زاده کرج منصوب شدند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی البرز، آئین تودیع و معارفه سرپرستان بیمارستان تامین اجتماعی هشتگرد و مرکز جراحی محدود و سرپایی شهید محمد حاجی‌زاده با حضور مدیر درمان، معاونان، نمایندگان کانون‌های کارگری و بازنشستگی استان و تعدادی از کارکنان آن مراکز درمانی در روز پنج شنبه پانزدهم دی ماه برگزار شد.

مدیردرمان تامین‌اجتماعی البرز در این مراسم، با اشاره به رسالت و مسئولیت مهم مسئولان و کارکنان مراکز درمانی گفت: یکی از اقدامات مهم ما در حوزه درمان توجه به نیازهای درمانی بیمه‌شدگان و مراجعه‌کننده‌ها است. چرا که تعدادی زیادی از بیمه شدگان با حداقل درآمد امرار معاش می‌کنند و لذا همواره باید در جهت کاهش پرداخت از جیب بیمه‌شدگان قدم برداریم.

دکتر داریوش طاهرخانی افزود: در این راستا اقداماتی مانند استقرار سیستم پذیرش و توزیع مناسب بیمار و جهت‌دهی درست درمان می‌تواند علاوه بر دریافت مناسب خدمات از صرف هزینه‌های غیر ضروری جلوگیری کند.

وی با تاکید بر پی‌گیری استقرار سیستم پذیرش و توزیع بیمار گفت: یقینا با اجرای مناسب این طرح نیازمندان واقعی با قرار گرفتن در مسیر درست درمان، خدمات درمانی مورد نیاز خود را دریافت خواهند کرد.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی البرز با اشاره به مهمترین ماموریت‌ها و الزامات حوزه درمان در جهت تمرکز راهبردی بر مسائل درمان بیمه شدگان، ادامه داد: پاسخگویی به نیازهای درمانی در راستای کاهش پرداخت از جیب بیمه‌شدگان و تلاش در جهت جلب رضایت و اعتماد مراجعه کننده‌ها با ایجاد شفافیت، پاسخگویی و حسن رفتار با آن‌ها از جمله این ماموریت‌ها به شمار می‌رود.

طاهرخانی در ادامه اضافه کرد: همچنین تمرکز راهبردی بر استفاده از روش‌های نوین در ارائه خدمات نیز پی‌گیری می‌شود؛ به طور حتم بهره‌مندی از این شیوه می‌تواند در دستیابی عادلانه بیماران به خدمات مورد نیاز موثر واقع شود.

وی یکی دیگر از راهبردهای این مدیریت را استفاده حداکثری از ظرفیت‌های تخصصی در حوزه‌های سرپایی و بستری برشمرد و بر رعایت دقیق قوانین و مقررات تاکید کرد.

در این مراسم با اهدای لوح سپاس از زحمات و خدمات دکتر علیرضا اسماعیل‌زاده سرپرست قدیم بیمارستان هشتگرد و خدمات و زحمات دکتر علیرضا جاویدی، سرپرست قبلی مرکز جراحی محدود و سرپایی شهید محمد حاجی‌زاده قدردانی شد و طی حکمی، دکتر ارسلان فاضلی به عنوان سرپرست بیمارستان تامین اجتماعی هشتگرد و دکتر علیرضا اسماعیل‌زاده به عنوان سرپرست مرکز جراحی محدود و سرپایی شهید محمد حاجی‌زاده کرج منصوب شدند.

کد خبر: 56839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =