جشن تکریم بازنشستگان اداره کل تأمین اجتماعی شرق تهران فردا برگزار می‌شود

کارشناس ارشد روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تأمین اجتماعی شرق تهران از برگزاری جشن تکریم بازنشستگان این اداره کل در روز چهارشنبه ۲۱ دی ماه ۱۴۰۱ خبر داد.

سهیلا احمدی در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین گفت: جشن تکریم از ۸۰ بازنشسته این اداره کل فردا ۲۱ دی ماه از ساعت ۹ تا ۱۳ در محل این اداره کل برگزار می‌شود.
احمدی تاکیدکرد: این اداره کل به قدردانی از زحمات عزیزانی که عمر طولانی خود را صرف خدمت به افراد تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی کرده‌اند افتخار می‌کند و به همین جهت در آستانه سالروز میلاد حضرت زهرا (س) برگزاری جشن تکریم از بازنشستگان را تدارک دیده است.
وی با اشاره به دعوت از ۳۰۰ نفر از بازنشستگان به همراه خانواده آنها برای حضور در این جشن افزود: در این جشن از ۲۲ بازنشسته زن و مرد با اهداء لوح تقدیر و هدیه به صورت نمادین تجلیل می‌شود و لوح تقدیر و هدایای دیگر بازنسشتگان مدعو نیز در بدو ورود به سالن برگزاری جشن تقدیم آنها می‌شود.
کارشناس ارشد روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تأمین اجتماعی شرق تهران ایراد سخنرانی، اجرای موسیقی و تواشیح را از دیگر برنامه‌های این جشن تکریم خواند و گفت: امیدواریم که این جشن برای عزیزان مدعو با خلق لحظات دلچسب، به خاطره‌ای شیرین در زندگی آنها تبدیل شود.
کد خبر: 56938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =