تأمین اجتماعی در برابر کارفرمایان نیست

مدیرکل تأمین اجتماعی شرق تهران گفت: سازمان تأمین اجتماعی نه تنها در مقابل کارفرمایان نیست بلکه در کنار و همراه آنهاست و به مهم‌ترین رکن بودن آنها در تحقق سه‌جانبه‌گرایی باور و اعتقاد دارد.  

به گزارش خبرنگار آتیه‌آنلاین، بختیار ملکی در آیین تکریم از کارآفرینان و کارفرمایان برتر ۱۴۰۱ ادارات کل تامین اجتماعی غرب و شرق تهران بیان کرد: برگزاری این مراسم در تکریم از کارفرمایان مایه خرسندی است. کسانی که به دلیل اثرگذاری و اهمیت موجودیت آنها در تحقق سه جانبه گرایی باید آنها را ارج گذاشت و از مجاهدت‌های آنها در دوران سخت کنونی تجلیل کرد.

ملکی افزود: گاهی شاید در مسیر خدمت به شما ناخواسته کم‌لطفی‌هایی بروز پیدا کند اما بدانید که سازمان تأمین اجتماعی به داشتن شما مفتخر و قدردان از خودگذشتگی‌ها و خطرپذیری‌های شما در عرصه تولید است.

او با مروری بر تاریخچه آغاز شکل‌گیری اصل سه جانبه‌گرایی از قرن هجدهم تاکنون اضافه کرد: شکل‌گیری قانون تامین اجتماعی به دوران پهلوی برمی‌گردد و در حال حاضر ۲۲ صندوق بازنشستگی و بیمه‌ای در کشور ایجاد شده‌اند و در این میان سازمان تأمین اجتماعی بزرگترین بیمه‌گر کشوری به شمار می‌آید.

مدیرکل تأمین اجتماعی شرق تهران با اشاره به اینکه «خوشبختانه بیمه فراگیر خانوار ایرانی توانسته است که ضریب پوشش‌بیمه‌ای کشور را بیش از پیش افزایش دهد»، افزود: برای توسعه عدالت اجتماعی راهی جز توسعه تأمین اجتماعی نیست و صندوق تأمین اجتماعی به عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌ای کشور مفتخر است که تلاش خود را صرف ارائه خدمات متعدد و متنوع بیمه‌ای و درمانی به بیش از نیمی از جمعیت کشور با جامعه آماری نزدیک ۴۵ میلیون می‌کندو بیمه فراگیر در این میان نقش برجسته‌ای در افزایش ضریب پوشش بیمه‌ای کشور ایفا کرده است.

آیین تکریم از کارفرمایان و کارآفرینان برتر ادارات کل غرب و شرق سازمان تامین اجتماعی تهران امروز ( اول اسفند ماه ) در محل ساختمان شعبه ۴ بیمه تامین اجتماعی برگزار شد.

کد خبر: 57988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 2 =