سامانه ویژه بیماران‌ خاص و صعب‌العلاج باید ایجاد شود

مدیرکل درمان تأمین اجتماعی استان تهران با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی در راستای توسعه خدمات درمانی بستری گفت: سامانه ویژه بیماران خاص و صعب العلاج به منظور شناسایی و نشان‌دار کردن بیماران و رسیدگی به اسناد آنها باید ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار آتیه‌آنلاین، بابک عدلی در پنل تخصصی درمان همایش سراسری مدیران تأمین اجتماعی اضافه کرد: دستورالعمل‌های اجرایی جهت ثبت‌نام، بارگزاری، بررسی اولیه و شرایط پرداخت ساممانه بیماران‌خاص و صعب‌العلاج بعد تدوین باید ابلاغ شوند.

او بر پیش‌بینی نیروی انسانی و فضای فیزیکی موردنیاز برای انجام امور مربوطه تأکید کرد و افزود: با توجه به اینکه پرونده‌های بستری در حال افزایش هستند باید در راستای برقراری توازن بین بودجه مصوب و پرونده‌های موجودتدبیر عاجل صورت گیرد.

مدیرکل درمان تأمین‌اجتماعی استان تهران با اشاره به لزوم با ابهام‌زدایی از تعاریف ۱۰۷ بسته خدمتی در بخش خدمات درمانی سرپایی، گفت: باید اصطلاحات کلی بازتعریف و شفاف‌سازی شوند و راهکارهای اجرایی جهت رسیدگی و مدارک موردنیاز آنها تدوین شود.

عدلی در پایان با تاکید بر لزوم برقراری تعامل بیشتر سازمان تأمین‌اجتماعی با وزارت بهداشت درباره نیروی انسانی افزود: وزارت بهداشت باید در جهت تامین نیروی طرحی (پزشکی، پیراپزشکی، پرستاری و رادیولوژی) با سازمان تأمین اجتماعی تعامل مثبت و بالاتری برقرار کند.

همایش سراسری مدیران درمانی و بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی از روز گذشته آغاز و امروز (۲۱ اسفندماه) به کار خود پایان می‌دهد.

کد خبر: 58427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 1 =