جایگاه و منزلت جانبازان را قدر بدانیم

مدیر درمان تامین اجتماعی آذربایجان‌غربی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس گفت: باید جایگاه و منزلت جانبازان و ایثارگران را قدر بدانیم و در جهت رفع مشکلات آنها قدم برداریم.

به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی آذربایجان‌غربی همزمان با ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، مراسمی با حضور مشاور استاندار آذربایجان‌غربی در امور ایثارگران، معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی و جانبازان شاغل و بازنشسته مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی استان برگزار شد.

دکتر عبداله مسافر یادگاری، مدیر درمان تامین اجتماعی آذربایجان‌غربی در این مراسم افزود: جانبازان، شهدای زنده و یادگاران ۸ سال ایثار و فداکاری جوانان و نوجوانانی هستند که با نثار خون خود آرامش و امنیت را به این کشور هدیه دادند.

مشاور استاندار آذربایجانغربی در امور ایثارگران نیز در این مراسم با تبریک روز جانباز گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس، رزمندگان ما با دستان خالی در مقابل قدرت‌های بزرگ شرق و غرب و ایادی وابسته آنها ایستادند و با جانفشانی و شجاعت خود کاری کردند که امروز همان کشورها از ما تجهیزات نظامی می‌خرند.

حجت الاسلام نیساری مشاور استاندار آذربایجان‌غربی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اهمیت جهاد تبیین گفت: جهاد و تکلیف ما هنوز تمام نشده و جانبازان و رزمندگان باید با نقل خاطرات دفاع مقدس و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام، شرایط کشور در زمان دفاع مقدس را برای فرزندان خود و نسل‌های آینده تشریح کرده و به جهاد تبیین عمل کنند.

وی افزود: ما باید به نسل‌های آینده بگوییم که چگونه این کشور را از چنگال شغالان و دیو سیرتانی مصون داشتیم که چشم طمع به این آب و خاک داشتند.

در ادامه این مراسم از جانبازان شاغل و بازنشسته مدیریت درمان با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

کد خبر: 58664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 1 =