دیدار مدیر درمان تامین‌اجتماعی خراسان‌جنوبی با فرماندار قاین

مدیر درمان تامین‌اجتماعی خراسان‌جنوبی با هدف تسهیل توسعه ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان، با فرماندار شهرستان قاین دیدار کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط‌عمومی مدیریت درمان خراسان‌جنوبی، دکتر ابوالفضل سبحانی در این دیدار گفت: توسعه درمان باید همزمان با توسعه منابع انسانی و توسعه فضای فیزیکی صورت گیرد.

وی افزود: در راستای توسعه درمان در منطقه ارتقاء سطح درمانگاه قاین قبلاً انجام شده است و در بحث عمرانی نیز تلاش‌ها در پایان سال قبل به نتایج خوبی رسید و ان‌شاءالله در سال جاری ادامه خواهد یافت و باید تلاش کنیم عقب ماندگی‌های قبل جبران شود.

سبحانی تاکید کرد: توسعه درمان مستلزم توسعه منابع انسانی از جمله جذب پزشک است که نیاز به همکاری مسئولان از جمله دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت شهرستان قاین است.

محمد محمدی، فرماندار قاین نیز در این دیدار با تشکر از اقدامات انجام شده در خصوص احداث پلی‌کلینیک جدید تامین‌اجتماعی در شهرستان قاین گفت: حقوق بیماران و بیمه شدگان و تکریم ارباب رجوع باید مورد توجه قرار گیرد و بیمه شدگان تامین‌اجتماعی باید متناسب با حق بیمه‌ای که پرداخت می‌کنند خدمات دریافت کنند.

کد خبر: 59010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =