دانشگاه علوم پزشکی تهران نماد آموزش پیشرفته در کشور است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تأکید بر این که دانشگاه علوم پزشکی تهران، نماد آموزش پیشرفته در کشور است، گفت: دانشگاه علوم پزشکی تهران باید در همه زمینه‌ها الگو باشد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از وبدا، دکتر بهرام عین‌اللهی در نشست مشترک اعضای هیأت رئیسه، رؤسای دانشکده‌ها و بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تهران در تالار دارالفنون ستاد مرکزی این دانشگاه با اشاره به شب‌های پرفیض و برکت قدر بیان کرد: در این شب‌های نورانی از خداوند متعال می‌خواهیم به ما توفیق عبودیت و اخلاص عطا فرماید و ما را یاری دهد تا غبار نفسانیت را از دل‌ها بزداییم و به وحدت و همدلی و هماهنگی که همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده است، بگراییم.

وی گفت: امروز که توفیق خدمت به ما واگذار شده، باید از هیچ تلاشی برای خدمت هر چه بهتر و بیشتر به مردم دریغ نکنیم و تمام توان خود را برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار گیریم.

عین‌اللهی با تاکید بر اینکه دانشگاه علوم پزشکی تهران نماد آموزش پیشرفته در کشور است، تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی تهران باید در همه زمینه‌ها الگو باشد.

وزیر بهداشت به لزوم مسئولیت پذیری از سوی مدیران نظام سلامت اشاره کرد و گفت: لازمه مسئولیت پذیری، کارآمدی و پیگیری مجدانه امور است که باید با روحیه و کار جهادی تؤام باشد.

عین‌اللهی بر ضرورت امید آفرینی در جامعه تاکید کرد و افزود: بهترین رویکرد در مقابله با جنگ روانی دشمن، جهاد تبیین و روایت داشته‌ها، یافته‌ها و ابتکارات دانشمندان مؤمن و جوان کشور برای مردم است.

در این نشست، اعضای هیأت رییسه دانشگاه علوم پزشکی تهران و روسای دانشکده‌ها و بیمارستان‌ها، دیدگاه‌ها و راهکارهای خود را برای ارتقای خدمات سلامت به مردم مطرح کردند.

کد خبر: 59133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =