مسابقات رالی بازنشستگان کشوری در ۶ استان کشور برگزار می‌شود

با اعلام اداره کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری، مسابقات رالی بازنشستگان کشوری در ۶ استان کشور برگزار می‌شود.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، اداره کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری در فراخوانی اعلام کرد: به مناسبت بزرگداشت روز ملی خلیج فارس و هفته معلم، در راستای ارتقای فرآیندهای انگیزشی و ترویج فرهنگ گردشگری سلامت محور صندوق در نظر دارد با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و با هماهنگی مدیریت های استانی رالی گردشگری-خانوادگی در سراسر کشور برگزار کند.

فاز نخست رالی گردشگری خانوادگی ویژه بازنشستگان کشوری از تاریخ شروع رالی از تاریخ ۹ لغایت ۱۴ اردیبهشت به ترتیب در ۶ استان همدان، بوشهر، هرمزگان، مازندران، گیلان و کردستان به‌صورت استانی در مسیرهای تعیین شده خواهد بود.

مسابقات رالی گردشگری خانوادگی یک روزه و بدون اقامت است و با توجه به محدودیت پذیرش، اولویت با بازنشستگانی است که زودتر ثبت نام کند.

این رویداد فرهنگی ورزشی به هیچ‌وجه مسابقه سرعت نبوده و به‌ صورت «نقشه خوانی» و با رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی و همچنین شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می گردد و در پایان شرکت‌کنندگانی که در زمان مناسب و با کمترین تخلفات رانندگی مسیر درست را پیمودند به عنوان برندگان رالی معرفی خواهند شد.

نفرات برتر این رویداد جذاب فرهنگی ورزشی به مسابقات منطقه ای و کشوری راه خواهند یافت. علاقمندان جهت اطلاع از نحوه ثبت نام و کسب آگاهی بیشتر می توانند با دفتر مدیریت صندوق بازنشستگی استان ها تماس حاصل کنند.

کد خبر: 59453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =