تامین معیشت کارگران تاثیر مستقیمی در افزایش تولید دارد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه تلاش داریم تا ضریب نفوذ اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل را در استان افزایش دهیم، گفت: معتقد هستیم تامین معیشت کارگران تاثیر مستقیمی در افزایش تولید دارد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، طیب جعفری در سی‌وچهارمین جشنواره امتنان از منتخبین جامعه کار و تلاش استان زنجان، بر رعایت حداقل دستمزد کارگران و استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای طبقه‌بندی مشاغل تاکید کرد و گفت: ارتقای وضعیت معیشتی کارگران از اولویت‌های کمیسیون کارگری استان است.

او با بیان اینکه تلاش داریم ضریب نفوذ اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل را در استان افزایش دهیم ادامه داد: معتقد هستیم تامین معیشت کارگران تاثیر مستقیمی در افزایش تولید دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان بر تلاش در جهت کمک به بهبود رفاه و حفظ سلامت کارگران تاکید کرد و گفت: بازرسی‌های منظم برای کمک به کارفرمایان برای رفع مشکل واحدهای تولیدی استان در جریان است.

جعفری با بیان اینکه فرهنگ کار و تولید به عنوان یکی از پنج مسأله فرهنگی در نقشه مهندسی فرهنگی استان جا گرفته است، گفت: این امر نشان از رویکرد جدی استان در خصوص توجه به حوزه تولید و کارگران دارد.

در این مراسم از برگزیدگان جامعه کارگری استان در بخش های مختلف تجلیل شد.

کد خبر: 59735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =