کارگران ستون های اقتصادی کشورند

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان و رئیس ستاد گرامیداشت هفته کارگر در استان، در جمع کارگران سیمان کردستان در بیجار، هفته کارگر را به همه کارگران شریف و جامعه کار و تلاش استان تبریک گفت و افزود: کارگران ستون‌های اقتصادی کشور هستند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، فرزاد پیشکاری در مراسم کارخانه سیمان کردستان و در جمع کارگران این کارخانه و خانواده‌های آنان که به‌مناسبت گرامیداشت روز جهانی کارگر در بیجار برگزار شد؛ عمران، آبادانی و توسعه اقتصادی را مرهون کار و تلاش‌ شبانه‌روزی کارگران دانست و بیان کرد: برای سرعت بخشیدن به توسعه همه جانبه کردستان در سالی که به سال "مهار تورم، رشد تولید" مزین شده، از همه ظرفیت‌ها برای حمایت از کارگران و کارفرمایان بهره‌برداری خواهیم کرد.

پیشکاری از کارگران به عنوان ستون‌های اقتصادی کشور نام برد و گفت: کارگران در تمام عرصه‌های انقلاب، یار و یاور نظام بوده و در دوره‌های مختلف چرخ‌های تولید و صنعت کشور را به حرکت درآورده‌اند.

وی با بیان اینکه کارگران در دوره‌های مختلف از پیروزی انقلاب تا حضور در جنگ تحمیلی و در دوران سازندگی و عرصه تولید و پیشرفت و توسعه نظام، نقش مهمی ایفا کرده‌اند، افزود: اگر امروز ایران در تولید سیمان، آلومینیوم و فولاد رتبه چهارم دنیا دارد، مدیون تلاش شبانه‌روزی و حضور همیشه در صحنه کارگران متعهد این مرز و بوم است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با بیان اینکه کار، عبادت در راه خداست، گفت: اقدامات ویژه دولت مردمی و جامعه کارگران و کارفرمایان استان در حوزه‌های گوناگون کشاورزی، معادن، گردشگری، صنعت و... روزنه امیدواری روزافزون برای آغاز رونق و شکوفایی اقتصادی در کردستان را فراهم کرده است.

در پایان این مراسم از کارگران نمونه کارخانه سیمان کردستان، با اهدای لوح سپاس، قدردانی شد.

کد خبر: 59737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =