نقش موثر ماما در بهبود شاخص‌های سلامت

مشاور وزیر در امور مامایی با تاکید بر تحقق اسناد بالادستی در حوزه فرزندآوری و افزایش جمعیت، گفت: در برهه کنونی با چالش مهم فرزندآوری روبرو هستیم و ماماها مسئولیت بزرگی در این مقوله دارند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از وبدا، شهلا خسروی در همایش روز جهانی ماما، ضمن تاکید بر نقش موثر ماما در بهبود شاخص‌های سلامتی، افزود: حضور ماما در شبکه نظام سلامت، متضمن سلامت مادران باردار است.

وی گفت: امیدوارم در آینده‌ای نزدیک شاهد بهبود و ارتقای وضعیت خدمات مامایی باشیم. کما اینکه در سال ۱۴۰۱ نیز اتفاقات خوبی در این حوزه رقم خورد.

مشاور وزیر در امور مامایی، با بیان اینکه زندگی بخشیدن به یک انسان مانند زندگی بخشیدن به بشریت است، اعلام کرد: وزارت بهداشت در سال جاری اولویت و تمرکز خود را بر توسعه و تکمیل پزشکی خانواده معطوف کرده است؛ ماماها نیز در برنامه پزشکی خانواده و نظام سلامت نقش بسیار پررنگی را ایفا خواهند کرد.

خسروی با تاکید بر تحقق اسناد بالادستی در حوزه فرزندآوری و افزایش جمعیت، گفت: در برهه کنونی با چالش مهم فرزندآوری روبرو هستیم و ماماها مسئولیت بزرگی را در مقوله فرهنگسازی در این حوزه دارند؛ آنها باید تصور خوبی از فرزندآوری در مادران ایجاد کنند. معتقد هستم که عملکرد ماماها مانند همیشه، درخشان خواهد بود.

کد خبر: 59833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 5 =