حمایت از کارگران، تحقق رشد تولید و کنترل تورم را در پی‌دارد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان در دیدار با معاون هماهنگ‌کننده و معاون‌ اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان بر لزوم حمایت از قشر کارگر تاکید کرد و افزود: حمایت از کارگران تحقق رشد تولید و کنترل تورم را به دنبال دارد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان، علی جهانی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان در دیدار با ایرج نظری، معاون هماهنگ‌کننده و معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان گفت: امنیت و آرامش امروز مدیون تلاش‌های همه نیروهای نظامی و انتظامی در کشور است و اقدامات ارزشمند و فعالیت‌های صادقانه و ثمربخش نیروی انتظامی در کاهش آسیب‌های اجتماعی، مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر و کنترل بلای خانمان‌سوز اعتیاد شایان تجلیل و تقدیر است .

وی با اشاره به هفته کارگر و ارج نهادن به مقام کارگران، افزود: ما مسئولان باید از این قشر پرتلاش و ایثارگر حمایت کنیم تا رشد تولید محقق شود و در پی آن هم تورم در کشور کنترل شود.

ایرج نظری نیز از تلاش‌ها و خدمات مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی قدردانی کرد و گفت: کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی هستند و امنیت اقتصادی را برای کشور و استان فراهم می‌کنند و ما به عنوان مسئولان باید قدردان زحمات اقشاری باشیم که برای ملت چرخه اقتصادی و رونق تولید را به حرکت در می‌آورند .

کد خبر: 59948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =