پذیرش بستری بیماران در بخش VIP بیمارستان شفا سمنان

مدیردرمان استان سمنان از پذیرش بستری بیماران در بخش VIP بیمارستان شفا سمنان خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان سمنان، محمدکاظم امیدیان، مدیردرمان استان سمنان با اعلام این خبر گفت: بخش مستقل VIP با ۹ اتاق بستری یک تخته و مجزا همراه با اسکان همراه بیمار و تمامی امکانات رفاهی و اقامتی در خدمت بیمه‌شدگان تامین‌اجتماعی استان است.

وی با تاکید بر لزوم احترام به حق انتخاب و شان و جایگاه فردی هر بیمه‌شده بیان کرد: به جهت فراهم کردن شرایط مطلوب درمانی برای بیماران، تمامی خدمات رفاهی و درمانی این بخش بصورت متمرکز و بدون نیاز به مراجعه بیمار و همراهان به سایر بخشهای کلینیکی و پاراکلینیک ارائه خواهد شد.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان در تشریح نحوه پذیرش بیماران در این بخش گفت: پذیرش، تشکیل پرونده و ترخیص بیماران بصورت انتخابی و با درخواست خود بیمار یا همراه بیمار در سرویس پزشک مورد نظر و در کمترین زمان ممکن در بخش انجام خواهد شد.

وی با اشاره به پیگیری‌های متعدد به جهت انعقاد قرارداد با بیمه های‌تکمیلی افزود: اقدامات خوب و موثری به جهت فراهم نمودن زمینه همکاری بیمه‌های تکمیلی به جهت تعهد در پرداخت هزینه درمان بیمه‌شدگان انجام شده است.

امیدیان توجه به فراهم شدن محیط مناسب درمانی برای دریافت خدمات مطلوب را از جمله اهداف راه‌اندازی این بخش بیان کرد و افزود: با برنامه‌ریزی های انجام شده آسایش بیماران از نظر دسترسی به امکانات درمانی و اقامتی و تسهیلات برای فراهم شدن امکان ملاقات در این بخش محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این بخش در تمامی رشته‌های تخصصی پذیرش بیمار انجام خواهد شد گفت: بیمه‌شدگان عزیز می‌توانند با توجه به نوع جراحی و پزشک معالج خود نسبت به نوبت‌گیری برای بستری و دریافت خدمات از این بخش اقدام کنند.

این بخش با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال و در فضایی به متراژ ۶۰۰ مترمربع با امکاناتی شامل گرم‌کن غذا، چای‌ساز، تخت همراه، تلویزیون، حمام و سرویس بهداشتی مجزا در هر اتاق بستری در خدمت مراجعان است.

کد خبر: 60010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =