دیدار نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس با سرپرست جدید تامین‌اجتماعی گیلان

رسول فرخی، نماینده مردم شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با حضور در اداره کل تامین‌اجتماعی گیلان با سرپرست جدید این مجموعه دیدار کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان گیلان، نماینده مردم شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی در این دیدار با تاکید بر نقش و جایگاه سازمان تامین‌اجتماعی و دامنه گسترده مخاطبین و تنوع تعهدات آن، داشتن عزم و اراده و اتخاذ تصمیمات مناسب برای ایجاد شرایط بهتر در جامعه و خدمت مطلوب‌تر به شهروندان را نخستین گام در مسیر خدمت‌رسانی برشمرد و با تبریک انتصاب سرپرست جدید اداره کل تامین‌اجتماعی، برای وی آرزوی موفقیت کرد.

بحث و تبادل نظر در زمینه‌های کاری از قبیل آخرین وضعیت پروژه احداث ساختمان جدید شعبه لاهیجان، خرید زمین به منظور ایجاد ساختمان ملکی برای تامین‌اجتماعی سیاهکل، وضعیت مراکز درمانی در این شهرها، بدهی‌های بیمه‌ای شهرداری‌ها و ادارات دولتی و مشکلات واحدهای تولیدی صنعتی حوزه انتخابی در کنار مهمترین دغدغه‌های بازنشستگان از موضوعات مطروحه در این نشست بود.

تامین اجتماعی گیلان یک‌صد هزار نفر از جمعیت شهرستان های لاهیجان و سیاهکل را تحت پوشش خود دارد که از این بین ۸۲ هزار نفر در لاهیجان و ۱۸ هزار نفر در سیاهکل از تعهدات و خدمات این سازمان بهره می‌برند.

کد خبر: 60104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =