برگزاری سمینار کارآفرینی و نحوه تشکیل شرکت‌های تعاونی

با همت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان، سمینار کارآفرینی و نحوه تشکیل شرکت‌های تعاونی به مناسبت هفته مشاغل در سالن اجتماعات دانشکده فنی و حرفه‌ای پسران سمنان برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط‌عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان، سمینار کارآفرینی و نحوه تشکیل شرکت‌های تعاونی و حمایت‌های دولتی از تعاونی‌ها به مناسبت هفته مشاغل با همت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان و با همکاری دانشگاه فنی و حرفه‌ای برگزار شد.

در این سمینار جلیله روشن نهاد، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان و عبدالرضا خسروی، کارشناس تعاون این اداره کل به عنوان سخنران حضور داشتند.

در این سمینار، خسروی ضمن اعلام نحوه حمایت‌ها و کمک‌های دولتی از بخش تعاون، توضیحاتی را درباره ماهیت شرکت‌های تعاونی و نحوه تشکیل آن، به حاضرین در جلسه ارائه کرد.

در ادامه نیز به سوالات و ابهامات مطرح شده از سوی حاضرین در جلسه پاسخ داده و مقرر شد در آینده نزدیک دوره آموزشی نحوه تشکیل شرکت‌های تعاونی به صورت کامل‌تر و جامع‌تر برای علاقمندان این بخش برگزار شود.

کد خبر: 60438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =