دیدار نماینده مردم شاهین‌شهر با مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان اصفهان

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان اصفهان با تاکید بر لزوم اصلاح تعرفه‌ها، جذب متخصصین را یکی از دغدغه‌های بخش درمان عنوان کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اصفهان، حسین‌علی حاجی دلیگانی، نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو هیات رئیسه مجلس با حضور در دفتر مدیردرمان تامین‌اجتماعی استان اصفهان درباره مسائل و مشکلات شاهین شهر، میمه و برخوار دیدار و گفتگو کرد.

محمد رجالی، مدیر درمان تامین‌ اجتماعی استان اصفهان نیز گزارش یکساله وضعیت مهمترین شاخص‌های عملکردی بخش درمان تامین‌اجتماعی در شهرستان‌های موصوف را ارائه کرد.

رجالی در این دیدار درباره جذب نیروی انسانی و پزشکان متخصص در مراکز درمانی بیان کرد: در حال حاضر مشکلات مربوط به جذب و نگهداشت پزشکان متخصص برای فعالیت در مراکز درمانی تامین‌اجتماعی به دلیل پایین بودن پرداخت، موضوع مهمی است و جذب متخصصین یکی از دغدغه‌های درمان است. امیدواریم با اصلاح تعرفه‌ها بهتر بتوانیم پزشکان متخصص را در مراکز نگهداری و توزیع کنیم.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز گفت: ساختار فعلی پلی کیلینیک شاهین شهر چه از لحاظ فضای فیزیکی و چه از لحاظ نیروی انسانی جوابگوی حجم مراجعات نیست، با توجه به اینکه جمعیت این منطقه به مرز ۳۰۰ هزار نفر می‌رسد و شاهین شهر شهرستانی مهاجر پذیر است لازم است درمانگاه بزرگتری احداث شود و در زمینه احداث درمانگاه در این منطقه با برخی نهادها مذاکراتی صورت گرفته تا زمینی را در اختیار سازمان تامین‌اجتماعی قرار دهد.

کد خبر: 60550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =