افتتاح مرکز آموزش فنی وحرفه‌ای جوار بین‌کارگاهی در شرکت تیراژه ماشین سمنان

بیست و سومین مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای جوار بین‌کارگاهی شهرستان سمنان، در شرکت تیراژه ماشین این شهرستان افتتاح شد و آغاز به کار کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش‌های فنی و حرفه‌ای استان سمنان، در راستای ارتقای مهارت نیروی کار شاغل و نیز تامین نیروی کار ماهر مورد نیاز صنعت استان، مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای جوار بین‌کارگاهی شرکت تیراژه ماشین با حضورسید مهدی طباطبائی‌زاده، مدیرعامل این شرکت و نیز محمدمهدی زینتی، سرپرست اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان افتتاح شد و آغاز به کار کرد.

این مرکز به عنوان بیست و سومین مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای جوار بین‌کارگاهی در شهرستان سمنان و پنجاهمین مرکز آموزش جوار بین‌کارگاهی در استان سمنان است.

تقدیر از برنده مدال برنز در مسابقات ملی مهارت کارگران ایران

در آیین افتتاح این مرکز، حاضران از خط تولید شرکت تیراژه ماشین بازدید کردند. همچنین در این آئین از سیاوش میرصفری، کارگر این شرکت که در نخستین دوره مسابقات ملی مهارت کارگران ایران موفق به کسب رتبه سوم و مدال برنز در رشته جوشکاری با گاز محافظ Co۲ شده بود، تقدیر شد.

تاکنون مجوز ایجاد ۵۰ مرکز جوار بین‌کارگاهی و دو مرکز جوارکارگاهی در صنایع استان سمنان توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان صادر شده است که با افتتاح مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای جوار بین‌کارگاهی در شرکت تیراژه ماشین سمنان، نیروی کار شاغل در این شرکت، آموزش‌های مهارتی مبتنی بر شغل را مطابق با استانداردهای جهانی، زیرنظر اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان فرا خواهند گرفت.

شرکت تیراژه ماشین، نماینده انحصاری شرکت‌های معتبری است که در زمینه تولید و عرضه ماشین‌آلات سنگین فعالیت دارند.

کد خبر: 60780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =