طرح «دبیرخانه دائمی خلاقیت و نوآوری سازمان تأمین اجتماعی» رونمایی و امضاء شد

سازمان تأمین اجتماعی که از  چهارم تیرماه ۱۴۰۲ همزمان با آغاز به کار بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ حضور داشت پس از پنج روز حضور پررنگ و معرفی خدمات آنلاین و حضوری درمانی و بیمه‌ای و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری خود امروز ( هشتم تیر ماه) با رونمایی و امضای طرح دبیرخانه دائمی خلاقیت و نوآوری سازمان تأمین اجتماعی توسط میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار آتیه‌آنلاین، در آیین‌ اختتامیه نمایشگاه که امروز (هشتم تیرماه) برگزار شد پس از ایراد سخنرانی مدیرعامل، مدیرکل امور بین الملل و روابط عمومی و رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تأمین اجتماعی و معاون فناوری و نورآوری شستا، از طرح «دبیرخانه دائمی خلاقیت و نوآوری سازمان تأمین اجتماعی» رونمایی و امضاء شد.

در مدت پنج روز برگزاری نمایشگاه الکامپ کارشناسان اداره‌کل امور مستمری‌ها و بیمه‌ای، معاونت امور فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌ها، مرکز ارتباطات مردمی (۱۴۲۰) هگتا، تاپیکو، انرژی، صنایع عمومی، تیپیکو، میلاد سلامت، اتاق هوشمند بیمارستان، صدرتامین، سیمان و کشتیرانی در غرفه‌های ویژه خود ضمن عرضه بسته‌های معرفی خدمات خود در قالب کاتالوگ و بروشور، در ارتباطی مستقیم و رو در رو پرسش‌های بازدیدکنندگان را پاسخگو بودند. برگزاری چندین نشست تخصصی معرفی دستاوردها و محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتآپی نیز از اتفاقات نو این دوره از حضور سازمان تأمین اجتماعی در نمایشگاه الکامپ بود.

در روزهای برگزاری نمایشگاه علاوه بر بازدید مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و مقامات کشوری از غرفه‌های سازمان تأمین اجتماعی، معاونان، مدیران و روسای سازمان نیز در غرفه‌های سالن ۲۷ حضور پیدا کردند و طرح‌ها و فعالیت‌های مجموعه تحت مدیریت خود را در گفت وگو با رسانه‌ها تشریح کردند.

بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ پس از پنج روز فعالیت در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران امروز (هشتم تیرماه ۱۴۰۲) به کار خود پایان داد.

کد خبر: 61662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =