۳۲ فعال عرصه مهارت‌آموزی در کشور تجلیل شدند

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: جشنواره ملی مهارت رویداد بزرگ ملی در تقدیر و تجلیل از فعالان و اثرگذاران در عرصه آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای است

به گزارش خبرنگار آتیه آنلاین، علی‌حسین شهریور در دومین جشنواره ملی مهارت گفت: امروز در این رویداد ملی ۳۲ شخص حقیقی و حقوقی شامل مدیر، مربی، رئیس مرکز، مهارت آموخته، خیر، سفر، بنگاه اقتصادی و مؤسسات آموزشی در بخش‌های دولتی و غیردولتی که در سال ۱۴۰۱ در توسعه آموزش‌های فنی وحرفه‌ای نقش برجسته‌ای داشتند معرفی و در سطوح مختلف با اهداء نشان ملی مهارت، تندیس، گواهینامه و لوح تقدیر از آنها تجلیل شد.

وی افزود: این اشخاص اعم از حقیقی وحقوقی در یک فرایند المپیادی از شهرستان تا استان و بر اساس شاخص‌های متعدد داوری، ارزیابی و انتخاب شدند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ادامه داد: همچنین امروز در این رویداد ملی از تعداد ۹۶۶ استاندارد شایستگی و ۹۶۶ استاندارد ارزشیابی شایستگی در خوشه‌های صنعت، خدمات، فرهنگ و هنر که براساس نیاز بازار کار و طبقه‌بندی استاندارد بین‌المللی مشاغل در جهانی کار توسط سازمان فنی و حرفه ای احصاء و مدون شده‌اند نیز رونمایی شد. در مجموع استانداردهای جدید سازمان به ۵ هزار و ۸۲ افزایش پیدا خواهد کرد.

دومین جشنواره ملی مهارت امروز ( ۱۰ مردادماه ۱۴۰۲ ) در محل سالن ۱۷ شهریور وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

کد خبر: 62690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =