حساب یارانه کالابرگ الکترونیکی خانوارهای دهک‌ اول تا سوم شارژ شد

علیرضا عسگریان، معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از امروز هفدهم مردادماه دهک‌های اول تا سوم و خانوارهای تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) می‌توانند به اعتبار یارانه ماه بعد خود از کالابرگ الکترونیکی استفاده کنند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، عسگریان در افزود: دهک‌های اول تا سوم و خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی می‌توانند در صورت خرید ۲۰۰ هزار تومان از ۱۱ قلم کالای اساسی از اعتبار افزایشی ۱۲۰ هزار تومانی به عنوان یک مزیت بهره‌مند شوند.

او با اشاره به دیگر مزیت اجرای مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیک بیان کرد: تأمین اعتبار جبران فاصله تورّمی نیز علاوه بر این مبلغ افزایشی تا پایان سال پیش‌بینی شده است.

عسگریان ادامه داد: تاکنون ۹۳ هزار فروشگاه در سراسر کشور در قالب طرح ملّی کالابرگ الکترونیک، ۱۱ قلم کالای اساسی را برای دهک‌های تعیین‌شده توزیع می‌کنند.

معاون وزیر کار با اشاره به برنامه‌های دولت برای پوشش دهک‌های بعدی تأکید کرد: دولت مردمی سیزدهم برای کمک به تأمین سبد غذایی خانوارهای نیازمند این مهم را دنبال می‌کند.

عسگریان گفت: خانوارهای دهک اول تا سوم می‌توانند با مراجعه به برنامه کاربردی «شما» و وارد کردن کد #۱۴۶۳*۵۰۰*، ضمن اطلاع از میزان اعتبار، لیست نزدیک‌ترین فروشگاه‌ها را مشاهده نمایند.

کد خبر: 62869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =