بازدید معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از مراکز درمانی استان خوزستان

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی در سفر به استان خوزستان و بازدید از بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و پروژه‌های فعال درمانی تأمین‌اجتماعی این استان؛ بر تکمیل ساختمان و تجهیز و راه‌اندازی هرچه سریع‌تر بیمارستان در حال احداث این سازمان در شهر آبادان و نیز تأمین منابع و امکانات موردنیاز برای ارائه خدمات مطلوب درمانی به بیمه‌شدگان این استان تأکید کرد.

به‌گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی دکتر مهدی اسلامی در سفر به استان خوزستان از مراکز درمانی و پروژه‌های عمرانی بخش درمان در شهرهای آبادان و خرمشهر بازدید کرد.

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی در جریان بازدید از بیمارستان ۱۷ شهریور آبادان و مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی آبادان و خرمشهر؛ در گفت‌وگو با کارکنان و بیماران و مراجعه‌کنندگان به این مراکز در جریان چگونگی خدمت‌رسانی به بیماران بیمه‌شده قرار گرفت و ارائه خدمات درمانی مطلوب و به‌هنگام به بیمه‌شدگان را از اولویت‌های ویژه سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد.

در بازدید از بیمارستان ۱۷ شهریور آبادان و مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی آبادان و خرمشهر، دکتر داریوش پناهی‌زاده مشاور اجرایی معاونت درمان و دکتر هدایت‌اله عبدی‌زاده مدیر درمان تأمین‌اجتماعی استان خوزستان، معاون درمان سازمان را همراهی کردند.

دکتر اسلامی همچنین در بازدید از پروژه بیمارستان تأمین‌اجتماعی ۱۶۰ تختخوابی در حال احداث آبادان درخصوص اقدامات لازم جهت تکمیل نهایی و تجهیز این بیمارستان دستورات لازم را به مسئول تیم اجرایی مستقر در این بیمارستان ابلاغ کرد. بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی آبادان در ۵ طبقه و با پیش‌بینی کلیه امکانات پیشرفته روز پزشکی، با پیشرفت فیزیکی ۹۷ درصد در مراحل پایانی ساخت است.

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی همچنین در زمینه تسریع در احداث دیگر پروژه‌های درمانی استان و تأمین تجهیزات پزشکی موردنیاز از جمله تحویل سه دستگاه سی. تی. اسکن پیشرفته برای بیمارستان‌های امیرالمؤمنین(ع) اهواز؛ امام موسی کاظم(ع) ماهشهر و شهید مصطفی خمینی بهبهان در آینده نزدیک قول مساعد داد.

براساس این گزارش، به‌ نقل از روابط‌عمومی و امور فرهنگی مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی استان خوزستان، در جریان این سفر همچنین مشاور اجرایی معاونت درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از بیمارستان‌های ۹۶ تختخوابی دزفول و شهدای شوشتر بازدید کرد و مقرر شد گزارش این بازدیدها برای اتخاذ تصمیمات لازم به مسئولان ستاد سازمان ارائه شود.

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی همچنین در آستانه ایام اربعین سید و سالار شهیدان از مکان درنظرگرفته شده برای استقرار موکب سلامت مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی استان خوزستان در مرز شلمچه بازدید و دستورات لازم را در زمینه تسهیل در ارائه خدمات درمانی به زوار اباعبداله‌الحسین(ع) صادر کرد.

لازم به ذکر است در ایام راهپیمایی باشکوه اربعین، ۲ موکب سلامت در مرز شلمچه و چذابه از سوی مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی استان خوزستان با حضور تیم‌های پزشکی از ۱۱ استان معین و تیم‌های داوطلب پزشکی استان خوزستان برای ارائه خدمات به شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی باشکوه راه‌اندازی می‌شود.

استان خوزستان با داشتن قریب به ۳ میلیون بیمه‌شده تأمین‌اجتماعی در بخش درمان مستقیم دارای ۷ بیمارستان و ۲۴ پلی‌کلینیک و درمانگاه تأمین‌اجتماعی است که خدمات درمانی این مراکز به‌صورت کاملاً رایگان به بیمه‌شدگان سازمان ارائه می‌شود.

کد خبر: 62948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =