مراجعات مکرر بیماران بدون محدودیت از جمله چالش‌های درمانگاه شهید مختاری

رئیس درمانگاه شهید مختاری تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه این مرکز تقریباً بیشترین مراجعه سرپایی بیماران در سطح استان را دارد گفت: مهمترین چالش این مرکز درمانی، مراجعات مکرر بیماران بدون محدودیت و هزینه های سرسام آور دارو و لوازم مصرفی پزشکی است.

صمد محدث در گفت‌و گو با آتیه‌آنلاین، به معرفی درمانگاه شهید مختاری و فضای فیزیکی، بخش‌ها و همینطور شیفت‌های فعال آن پرداخت و اظهار کرد: همکاران ما در بخش های ویزیت پزشکان عمومی و کودکان، مامایی، داروخانه، تزریقات و پانسمان و دندانپزشکی به طور شبانه روزی در حال فعالیت هستند.

وی افزود: در این مرکز خدماتی مانند ویزیت پزشک عمومی، متخصص کودکان، دندانپزشکی و مامایی ارائه می شود.

رئیس درمانگاه شهید مختاری تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی به میزان استقبال بیمه‌شدگان از خدمات این مرکز اشاره کرد و گفت: میزان مراجعین این درمانگاه سالانه ۴۶۱ هزار و ۱۷۳ بیمار است.

محدث درباره وضعیت دسترسی بیماران به داروهای مورد نیاز و تمهیداتی که برای تامین دارو اندیشیده شده است بیان کرد: پیگیری های لازم و مستمر با شرکت های پخش دارویی انجام می گیرد و درحال حاضر مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۴۷ نفر در این درمانگاه مشغول به فعالیت هستند که ۷۵ نفر نیروی انسانی، ۴۹ نفر کادر درمان، شش دندانپزشک، ۱۵ پزشک عمومی، دو متخصص کودکان هستند کفت: به یک دارویار جهت ارائه خدمات مطلوب در این درمانگاه نیاز داریم.

رئیس درمانگاه شهید مختاری تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی پیرامون چالش‌های این مرکز درمانی نیز گفت: مهمترین چالش این مرکز درمانی مراجعات مکرر بیماران بدون محدودیت و هزینه های سرسام آور دارو و لوازم مصرفی پزشکی است.

وی پیرامون جایگاه این مرکز درمانی در سطح شهرستان هم اظهار کرد : این مرکز تقریباً بیشترین مراجعه سرپایی بیماران در سطح استان را دارد.

محدث در تشریح مهمترین برنامه های این درمانگاه برای آینده گفت: از مهمترین برنامه های آینده ما ارتقای رفاهیات بیماران و توسعه فیزیکی درمانگاه است.

کد خبر: 62992

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =