بازدید مدیرکل تامین اجتماعی استان فارس از موسسه نگهداری و توانبخشی معلولان نرجس شیراز

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان فارس و هیات همراه از موسسه نگهداری و توانبخشی معلولان نرجس شیراز بازدید کرد و با نحوه عملکرد این موسسه خیریه خدماتی آشنا شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان فارس، جلیل مرادی که در راس هیاتی به این موسسه خیریه رفته بود با توضیحات مسئولان این موسسه به ویژه هدایت الله بهاءالدینی، مدیرعامل موسسه خیریه نرجس از نزدیک با نحوه نگهداری معلولان در این موسسه آشنا شد.

در این دیدار، وی با حضور در اتاق‌های نگهداری معلولان به صورت چهره به چهره با کودکان معلول ذهنی و جسمی دیدار کرد.

آشنایی با موسسات مردمی و تاکید بر همکاری و تعامل جهت حل مشکلات بیمه‌ای پرسنل این موسسه خیریه و قول جلب مشارکت‌های خداپسندانه همکاران از دیگر برنامه‌های این بازدید بود.

موسسه مردمی نرجس، یک تشکل مردم نهاد است که از سال ۱۳۷۴، به همت جمعی از نیکوکاران خیراندیش، فعالیت خود را با پذیرش ۳۰ کودک معلول و بی‌سرپرست، آغاز کرده است پس از ربع قرن فعالیت، امروز، با تحت پوشش داشتن بالغ بر۳۰۰ نفر توانخواه دختر و پسر زیر و بالای ۱۴ سال، با میزان متفاوت معلولیت، از سطح آموزش پذیر، تا خفیف، متوسط و عمیقِ جسمی و ذهنی، در راستای احقاق حقوق معلولین و تامین شرایط مناسب نگهداری و توانبخشی آنان قدم بر می‌دارد که به دلیل ارائه خدمات فراتر از استانداردهای ملی، در حال حاضر به‌عنوان یکی از مراکز نمونه و الگوی کشوری شناخته می‌شود.

علاوه بر نگهداری مددجویان، سالانه بالغ بر ۳۰ نفر از توانخواهان، به‌منظور کاهش محدودیت‌های حرکتی و افزایش استقلال فردی تحت درمان و عمل‌های جراحی متعدد قرار می‌گیرند و بخش اعظم هزینه سنگین درمان توانخواهان نیز توسط نیکوکاران جامعه و با همکاری داوطلبانه پزشکان خیر تامین می‌شود.

کد خبر: 63021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =