حضور وزارت کار و زیرمجموعه‌ها در نمایشگاه هفته دولت

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نهادهای زیرمجموعه این وزارتخانه از جمله سازمان تامین‌اجتماعی، صندوق بازنشستگی کشوری، صندق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، سازمان بهزیستی، بانک رفاه کارگران و دیگر نهادهای تحت نظارت و مدیریت وزارت کار در این دوره از نمایشگاه هفته دولت حضور چشمگیر دارند.

به گزارش آتیه آنلاین غرفه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سالن 7 و 8 نمایشگاه بین‌المللی تهران از امروز، چهارم تا هفتم شهریور، پذیرای مدعوین و بازدیدکنندگان است.

دستاوردها و اقدامات سازمان‌ها و نهادهای زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این دوره از نمایشگاه هفته دولت به اطلاع بازدیدکنندگان می‌رسد.

نمایشگاه تبیین دستاوردهای دولت مردمی سیزدهم با عنوان «روایت خدمت» از صبح روز شنبه - چهارم شهریور - در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرد.

این نمایشگاه از چهارم تا هفتم شهریورماه، همزمان با هفته دولت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا است و دستگاه‌های اجرایی دولت سیزدهم در روزهای برگزاری نمایشگاه، مهمترین اقدامات، دستاوردها و خدمات خود را به بازدیدکنندگان ارائه می‌کنند.

در حاشیه این نمایشگاه، دستاوردهای دولت مردمی توسط مسئولان و اعضای دولت با برگزاری نشست‌های خبری به اطلاع بازدیدکنندگان و رسانه‌ها خواهد رسید.

بسیاری از وزارتخانه‌ها با حضور در این نمایشگاه، آخرین دستاوردهای خود را به معرض عموم گذاشته‌اند و سایر وزارتخانه‌ها نیز با نمایش آخرین دستاوردها و اقدامات، نمایشی از آخرین خدمات به مردم را ارائه می‌دهند.

نمایشگاه هفته دولت با عنوان «روایت خدمت» و با شعار «وعده؛ وفا» در سالن‌های ۸ و ۹ نمایشگاه بین‌المللی تهران برپا است و عموم می‌توانند از ساعت ۹ صبح تا ۱۶ عصر برای بازدید به نمایشگاه مراجعه کنند.

غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس‌جمهوری، میثم لطیفی رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور و ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در روز اول نمایشگاه از غرفه‌های حاضر بازدید کردند.

کد خبر: 63326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =