فعالیت وزارت کار در روز دوم نمایشگاه هفته دولت 

روز دوم نمایشگاه هفته دولت در حالی در محل سالن ۸و۹ نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان‌های زیرمجموعه پذیرایی مدعوین، بازدیدکنندگان، علاقمندان، مسئولان و مدیران بخش‌های مختلف دولتی و غیردولتی بود. 

ظهر روز دوم برگزاری نمایشگاه هفته دولت، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با حضور در نمایشگاه از غرفه‌های وزارتخانه‌ها و سازمانهای حاضر بازدید کرد.
معاون رئیس جمهوری همچنین با حضور در غرقه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نمایش دستاوردهای این وزارتخانه در مدت ۲ سال اخیر را مورد بازدید قرار دهد.
همچنین در ادامه روز دوم نمایشگاه دستاوردهای هفته دولت، رحیم سرهنگی، مدیرعامل منطقه آزاد کیش نیز با حضور در غرقه وزارت کار ضمن بازدید از دستاوردهای ۲ ساله این وزارتخانه و سازمان‌های تابعه، اقدامات وزارت کار را در همه حوزه‌ها به‌ویژه در راستای تحقق وعده دولت در ایجاد یک میلیون فرصت شغلی سالانه قابل تقدیر دانست.
عصر روز دوم برگزاری نمایشگاه هفته دولت نیز زهره الهیان، نماینده مجلس شورای اسلامی از غرقه وزارت کار در این نمایشگاه بازدید به‌عمل آورد.
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان‌های تابعه همچنین روز دوم نمایشگاه به ارائه دستاوردها و اقدامات کلان در بازه زمانی ۲ ساله دولت سیزدهم پرداختند.
نمایشگاه هفته دولت با عنوان "وعده، وفا" روایت خدمت و دستاوردهای ۲ ساله دولت سیزدهم را در دستور کار دارد.
این نمایشگاه در سالن ۷ و ۸ نمایشگاه بین المللی تهران از امروز، چهارم تا هفتم شهریور، پذیرای مدعوین و بازدیدکنندگان است.
دستاوردها و اقدامات سازمان‌ها و نهادهای زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این دوره از نمایشگاه هفته دولت به اطلاع بازدیدکنندگان می‌رسد.
نمایشگاه تبیین دستاوردهای دولت مردمی سیزدهم با عنوان «روایت خدمت» از صبح روز شنبه - چهارم شهریور - در محل نمایشگاه بین المللی تهران آغاز به کار کرد و تا هفتم ماه جاری ادامه خواهد داشت.

کد خبر: 63389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =