تعامل مثبت سایپا با وزارت کار و سازمان تامین‌اجتماعی

محمدعلی تیموری، مدیرعامل شرکت سایپا امروز دوشنبه ۶ شهریور با حضور در غرقه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نمایشگاه هفته دولت، سطح تعامل شرکت سایپا با وزارت کار و سازمان تامین اجتماعی را بسیار مثبت و سطح بالا عنوان کرد. 

تیموری در این ارتباط به آتیه آنلاین گفت: گروه تولید و صنعتی سایپا در راستای گسترش تعاملات با وزارت کار و سازمان‌ها و نهادهای زیرمجموعه این وزارتخانه، برای اولین بار جذب نیروی کار موردنیاز خود را از طریق سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای انجام داده است.
او بیان کرد: شرکت سایپا با امضای قرارداد با سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای تا به حال تعداد ۳۰۰ نفر از نیروی کار تخصصی و ماهر موردنیاز خود را از طریق این سازمان تامین کرده است.
مدیرعامل شرکت سایپا ادامه داد : این شرکت سال‌جاری نزدیک به ۱۰۰۰ نفر بازنشسته شامل بیش از ۷۰۰ نفر از جامعه کارگری را برآورد می‌کند که افراد ماهر جایگزین آنان صرفاً از مسیر سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای تامین می‌شوند.
تیموری افزود : در ارتباط با شرایط سخت‌وزیان‌آور محیط کار و افراد مشمول این قانون نیز با همکاری و تعامل سازنده با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مسائل مربوطه حل شد.
او در این‌باره اضافه کرد : تعداد ۵۰۰ نفر نیروی کار با شرایط سخت‌وزیان‌آوری در شرکت سایپا سالها در انتظار تعیین تکلیف بودند که در تعامل با وزارت کار، بازنشستگی این افراد محقق شد.
تیموری توضیح داد: با تحقق این مهم، نشاط جامعه کارگری و امکان جایگزینی و اشتغال افراد دیگر در این شرکت مهیا شد.
او در ادامه گفت : با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای بهترین نیروی‌های دیپلم و فوق‌دیپلم برق و الکترونیک به عنوان جایگزین این افراد استخدام شدند.
مدیرعامل شرکت سایپا در ادامه با تاکید بر تعامل مناسب و گسترده این شرکت با سازمان تامین اجتماعی، بیان کرد: ما با ارائه به موقع لیست پرداختی حق بیمه به تامین‌اجتماعی و دریافت خدمات از این سازمان، تعامل کارآمد را تجربه می‌کنیم.
او ادامه داد: در سال‌های اخیر تمامی موارد ارتباطی با سازمان تامین اجتماعی را در بالاترین سطح تعامل دنبال کرده‌ایم و در واقع ما در شرکت سایپا هیچگونه مشکل و چالشی با سازمان تامین اجتماعی نداریم.

کد خبر: 63390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =