روز پررونق غرفه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

غرفه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌واسطه حضور وزرا، مدیران و مسئولان بخش‌های مختلف دولتی در دستگاه‌های مختلف، سومین روز از نمایشگاه دستاوردهای هفته دولت را پررونق سپری کرد.

به گزارش آتیه آنلاین، «سید محمد حسینی» معاون امور مجلس رییس جمهوری، «علی بهادری» جهرمی سخنگو و دبیر هیأت دولت، «سید احسان خاندوزی» وزیر امور اقتصادی و دارایی ایران، «مهرداد عظیمی» معاون وزیر کار و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، «سید حجت کاظمی» مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد، «مریم جلالی» معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و «محمدعلی تیموری» مدیرعامل شرکت سایپا امروز، دوشنبه ۶ شهریور با حضور در غرفه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمانهای تابعه از دستاوردهای این مجموعه بزرگ مطلع شدند.

امروز همچنین بسیاری از علاقمندان، مدیران و بخشی از جامعه ذینفعان وزارت کار و نهادهای زیرمجموعه مانند بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی، افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی، کارجویان مهارتی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و مشتریان بانک‌های رفاه کارگران و توسعه تعاون با حضور در غرفه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جریان خدمات این وزاتخانه و سازمانها قرار گرفتند.

نمایشگاه هفته دولت با عنوان "وعده، وفا" روایت خدمت و دستاوردهای ۲ ساله دولت سیزدهم را در دستور کار دارد.

دستاوردها و اقدامات سازمان‌ها و نهادهای زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این دوره از نمایشگاه هفته دولت به اطلاع بازدیدکنندگان می‌رسد.

این نمایشگاه در سالن ۷ و ۸ نمایشگاه بین‌المللی تهران از روز چهارم شهریور آغاز به‌کار کرده و تا هفتم ماه جاری، پذیرای مدعوین و بازدیدکنندگان است.

کد خبر: 63420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =