تحقق شعار سال با پشتوانه مأموریت های وزارت کار و سازمان تأمین اجتماعی

سخنگوی سازمان انرژی اتمی در بازدید از غرفه وزارت تعاون، کار  و رفاه اجتماعی در نمایشگاه هفته دولت گفت: وزارت کار و سازمان تأمین اجتماعی در تحقق شعار « رونق تولید و مهار تورم » می توانند نقش آفرینی چشمگیری  داشته باشند.

به گزارش خبرنگار آتیه آنلاین، بهروز کمالوندی در بازدید از غرفه وزارت کار در نمایشگاه هفته دولت در ارزیابی عملکرد وزارت کار گفت: زمانی شعار امسال تحقق پیدا می کند که با رونق تولید، بستر اشتغال آفرینی نیز هموار شود و فکر می کنم مجموعه وزارت کار و سازمان تأمین اجتماعی می توانند در تحقق شعار امسال نقش برجسته تری نسبت به دیگر سازمان ها و دستگاه های اجرایی در این زمینه ایفاء کند.

کمالوندی ادامه داد: ایجاد اشتغال، رفاه اجتماعی و رسیدگی بیشتر به وضعیت کارگران و طبقات کم برخوردار یکی از پراهمیت ترین مسائل پیش روی کشور است و این مهم در حوزه مأموریت های وزارت کار قرار دارد و اقدامات خوبی نیز در این زمینه انجام شده است.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی با اشاره به نقش مهم تأمین اجتماعی و صندوق بازنشستگی در حمایت از کارگران ، مستمری بگیران و بازنشستگان اضافه کرد : این صندوق ها خود می توانند مولد باشند و از طرفی حامی بخش تولید باشند.

وی افزود: اگرچه نمی توان عملکرد دولت را در زمان کوتاه دو ساله ارزیابی کرد اما به طور مشخص در حوزه اشتغال آمارها نشان می دهند که نرخ بیکاری کاهش داشته است.
کمالوندی در پایان در ارزیابی عملکرد مجموعه وزارت کار تأکید کرد: مجموعه ای از عوامل، سازمان ها و وزارتخانه ها در رشد تولید اثرگذار هستند اما فکر می کنم نقش و تأثیر وزارت کار در این حوزه بیشتر است و اگر مأموریت و وظایف تعریف شده خود را به درستی و دقت نظر دنبال کند ضریب رشد تولید و اشتغال آفرینی چشمگیرتر خواهد شد .

کد خبر: 63464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =