ابعاد حادثه معدن طرزه دامغان در دست بررسی است

«علی‌حسین رعیتی فرد» معاون روابط‌ کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دستورالعمل مربوط به مراقبت و ایمنی معادن ابلاغی وزارت کار باید بیش از پیش مدنظر قرار گیرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رعیتی فرد به عنوان نماینده وزیر کار، پس از حضور در شهرستان دامغان با جمعی از خانواده‌های جانباختگان حادثه معدن رزمجاه طزره دیدار کرد.

او در این دیدار با ابلاغ تسلیت وزیر کار به خانواده جانباختگان بیان کرد: این حادثه غم‌بار برای همه هموطنان به خصوص مردم شریف استان سمنان و شهرستان دامغان تلخ و عمیقا متأثر کننده بود.

معاون روابط‌ کار وزیر کار با اشاره به اینکه ابعاد حادثه معدن رزمجاه طزره دامغان با حضور میدانی سه وزیر دولت در حال بررسی است، افزود: این موضوع و زوایای مرتبط با آن مورد بررسی و پیگیری قرار خواهد گرفت تا ضمن روشن شدن ابعاد مختلف حادثه، از چنین حوادثی پیشگیری کنیم.

رعیتی‌فرد در ادامه با سرپرست شرکت معادن البرز شرقی نیز دیدار و گفت‌وگو کرد و ضمن اطلاع بیشتر از اقدامات انجام شده در راستای پیشگیری از تکرار این چنین حوادثی، روند بازدیدهای انجام شده را نیز مورد بررسی قرار داد.

او با بیان اینکه ارتقای ایمنی در معدن طزره دامغان پیگیری می‌شود، افزود: دستورالعمل مربوط به مراقبت و ایمنی که از سوی وزارت کار ابلاغ شده، باید بیش از پیش مدنظر قرار گیرد.

کد خبر: 63687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =