مدیرکل دفتر امور آسیب‌های اجتماعی منصوب شد

«صولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در حکمی «هادی بهداد» را به‌عنوان مدیرکل دفتر امور آسیب‌های اجتماعی منصوب کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، متن حکم به شرح ذیل است:

نظر به مراتب تعهد و تجربیات جنابعالی و بنابر پیشنهاد معاون محترم فرهنگی و اجتماعی به موجب این حکم به عنوان «مدیرکل دفتر امور آسیب‌های اجتماعی» تعیین می شوید.

سیاستگذاری، برنامه‌ریزی و نظارت بر پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در اقشار مختلف جامعه با بهره گیری از کلیه ظرفیت های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر دستگاه های مرتبط، کلان ماموریت آن دفتر بوده و اهتمام شایسته در این مسیر مورد انتظار و تاکید می باشد که امیدوارم بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

توفیقات شما را در سایه عنایات الهی و توجهات حضرت ولی عصر (عج) و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) در مسیر تحقق اهداف دولت مردمی از خداوند متعال خواستارم.

سرپرست اداره کل خدمات اجتماعی کارگران منصوب شد

«محمد چشکیان» معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حکمی «هادی بهداد» را با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره کل خدمات اجتماعی کارگران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب کرد.

متن حکم به شرح ذیل است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربیات ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم، با حفظ سمت، به عنوان «سرپرست اداره کل خدمات اجتماعی کارگران» منصوب می‌شوید.

انتظار دارد ضمن تلاش در راستای ارتقای هماهنگی و هم افزایی حوزه اجتماعی وزارت متبوع، با بهره گیری از کلیه ظرفیت ها و برنامه ریزی لازم در جهت ارائه خدمات اجتماعی مطلوب به جامعه کار و تولید، نهایت توجه و اهتمام لازم را مبذول دارید.

توفیقات شما را در سایه عنایات الهی و توجهات حضرت ولی عصر (عج) از خداوند متعال خواستارم و امیدوارم در انجام وظایف محوله، تحقق منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و اهداف دولت مردمی سیزدهم، در گام دوم انقلاب اسلامی موفق و موید باشید. ان شاالله

کد خبر: 63689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =