سرپرست فدراسیون ورزش کارگری منصوب شد

محمد چکشیان، معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حکمی «حجت پهلوان‌یلی» را به عنوان سرپرست فدراسیون ورزش کارگری منصوب کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، متن حکم به شرح ذیل است:

نظر به مراتب تعهد و تجربیات ارزشمند جنابعالی، با استناد به اختیارات مندرج ذیل ماده (۱۳) اساسنامه فدراسیون ورزش آماتوری جمهوری اسلامی ایران و بند (۴) تصویب نامه جلسه هیئت محترم وزیران، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست فدراسیون ورزش کارگری» منصوب می‌شوید.

انتظار دارد ضمن انجام امور جاری فدراسیون و بهره‌گیری کلیه ظرفیت‌ها در اسرع وقت نسب به برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون اقدام نمایید.

توفیقات شما را درسایه عنایت الهی و توجهات حضرت ولی عصر(عج) از خداوند متعال خواستارم و ‌امیدوارم در تحقیق منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) اهداف دولت مردمی سیزدهم و خدمت به جامعه ورزش کارگری کشور در گام دوم انقلاب اسلامی موفق و موید باشید.

پهلوان یلی دانش‌آموخته دکتری مدیریت ورزشی است که سابقه ۸ سال مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گیلان و ۸ سال ریاست هیئت ورزش کارگری استان گیلان را در کارنامه دارد.

کد خبر: 63762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =